Juist. Zeker niet alles van Jiskefet is goed, maar ze hebben zeker briljante dingen gemaakt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef IdlersDream het volgende:
Je hebt geen gevoel voor humor sukkel, ga lekker lachen om andre van duin en een klucht van de tros met piet bambergen
Van Duin zit bij Talpaquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef IdlersDream het volgende:
Je hebt geen gevoel voor humor sukkel, ga lekker lachen om andre van duin en een klucht van de tros met piet bambergen
da's een generatiekloofquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:13 schreef PsyCha het volgende:
wasda?
Ik kan me in jouw geval best voorstellen dat je het niet te pruimen vind, het is namelijk humorquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
Eindelijk was het afgelopen en zeiden ze niet meer terug te komen. Die paupers van de dode humor.
Gaan ze rustig beginnen met het herhalen van hoogtepunten. Alsof die er zijn ?
Meest overschatte Nederlandse tv-programm ever.
Ik ben standvastig. Ben zelf namelijk erg grappig dus weet wat leuke humor om te lachen isquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:14 schreef tong80 het volgende:
Veel gelijkgestemde meningen hè ? SCH ? Ga je nu niet aan jezelf twijfelen ?
ik zoek een boek voor me vrindin met een open einde !!!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef Thirdeye het volgende:
Dus jij verkoopt boeken?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:16 schreef verschoor het volgende:
[..]
ik zoek een boek voor me vrindin met een open einde !!!!![]()
ow wat had ik toen een pijn in m`n buik van het lachen zeg!!
Daarom hebben ze ook een serie gemaakt met demente overbuurvrouwen (de laatste). Voor elk wat wils!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:15 schreef SCH het volgende:
Beetje die domme studenten nadoen, en die reetridders op een boot en met die eikels op kantoor - jezusmina, mijn demente overbuurvrouw is nog grappiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |