Dat is echt barre flauwekul en van dat typische elitaire gelul.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ja, joling en gordon zeker he![]()
![]()
Er is dus heel bedroevend weinig op tv van neerlandse makelij, jiskefet steekt daar met kop en schouders bovenuit..
Ik ben een kruising van Jaap van Meekeren en Jaap Jongbloedquote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik ken geen bekende journalist die Jaap heet ?, ja ene Jaap van Ede![]()
flaporen een bril en humorloos.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben een kruising van Jaap van Meekeren en Jaap Jongbloed![]()
je hoeft niet te benadrukken waarom ik snapte dat vooral jij dit topic opende.quote:
Ach man, geen hond heeft ooit van je gehoord, schreef je alweer voor de leeuwarder courant ofzo..quote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij weet ook alle ins en outs natuurlijk
![]()
Joling en Gordon is beslist barre flauwekul ja, waarbij mental theo nog van hoog intellectueel jacket is..quote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is echt barre flauwekul en van dat typische elitaire gelul.
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ach man, geen hond heeft ooit van je gehoord, schreef je alweer voor de leeuwarder courant ofzo..
Precies. Grachtengordelhumor.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:32 schreef jimjim1983 het volgende:
ja is goed, snap echt niet wat mensen daar grappig aan vinden.
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:35 schreef jimjim1983 het volgende:
je vindt het stiekem wel grappig dus?
Dat heeft te maken met dit topic.... hoe?quote:
is dit een normale zin ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met dit topic.... hoe?
Is jouw gedrag normaal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |