Dat hoort er eigenlijk een beetje bij héquote:Op zondag 8 januari 2006 01:50 schreef Herald het volgende:
[..]
omdat ik al enigzins bang was dat je'm als icoontje zou gaan gebruiken
Die 14(.gif) hoort er ook bij, ik heb hem in ieder geval aangepast als icon, bedanktquote:hier een aangepaste 60x60 versie. Ik heb de pupillen groter gemaakt zodat ze zichtbaar zijn en ik heb zijn hand aangepast. Ik kan zelfs die 14 weghalen (ja ik maak mijn paints in photoshop), maar ik weet niet wat voor broek Link draagt
![]()
[afbeelding]
Geeft niks.Bedankt!quote:Op zondag 8 januari 2006 11:36 schreef dikkedorus het volgende:
Sorrie maar k zie er echt niks in, ik zie een stuk haar, en wat roze dingetjes...nouja, hier dan
[afbeelding]
tablet, maar wel met paintquote:Op zondag 8 januari 2006 22:05 schreef Little_Meanie het volgende:
jezus wat goed allemaal, gebruiken jullie een tekentablet of zo of doen jullie het gewoon met het muisje?
krasse krasse krasse! Kan ik mn frustraties mooi op kwijtquote:Op zondag 8 januari 2006 22:44 schreef dikkedorus het volgende:
Erg mooi nein!
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef nein het volgende:
Algemene opmerking: misschien kan er iets meer gepaint worden en minder gerequest?
Beetje jammer als dit topic straks zo doodbloedt omdat 3 of 4 mensen alles alleen moeten painten.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:07 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Iemand die die van mij wil/kan doen?
Ik blijkbaar ook niet, want je herkent hem dus niet. Kheb het al gedaan...quote:Op maandag 9 januari 2006 02:04 schreef PallominnoXIII het volgende:
Kan echt niemand mijn pic painten?(ikzelf niet, dus..
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |