Kindertjes die vragen worden overgeslagenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:16 schreef NoBody122 het volgende:
Hm die van mij is nog steeds niet gedaan
My bad, ik was aan een mooie Link begonnen, maar die mislukte en toen had ik geen zin meer, gisteren had ik geen tijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:16 schreef NoBody122 het volgende:
Hm die van mij is nog steeds niet gedaan
Ik zou zeggen, paint es voor iemand anders terwijl je wacht.quote:
Ik kan niet paintenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:05 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, paint es voor iemand anders terwijl je wacht.
Het is juist leuk om gekunstelde tekeningen te zien. Eigenlijk leuker dan die 'echte' dingen die ik maak.quote:
Dat laatste ben ik het helemaal mee eens, daarom was ik eerst ook niet van plan om een 'request' te gaan doen.. Totdat ik in jouw vorige 'icon' (die imageshack link dus) een leuke kans zag om zelf ook iets te doen als tegenprestatiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:08 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
My bad, ik was aan een mooie Link begonnen, maar die mislukte en toen had ik geen zin meer, gisteren had ik geen tijd.
Ik zal later vandaag nog wat doodlen.
Jammer genoeg zie ik bijna niemand wat initiatief tonen en zelf wat painten; painters hebben natuurlijk voorrang![]()
quote:
omdat ik al enigzins bang was dat je'm als icoontje zou gaan gebruiken hier een aangepaste 60x60 versie. Ik heb de pupillen groter gemaakt zodat ze zichtbaar zijn en ik heb zijn hand aangepast. Ik kan zelfs die 14 weghalen (ja ik maak mijn paints in photoshopquote:
Oke, reden goedgekeurd.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:05 schreef dikkedorus het volgende:
Ik maak een screenshot, die paste ik in paint en dan teken ik ter plekke.
Ik vind het wel wat hebben.
spelletjes spelen, schattigquote:Op zondag 8 januari 2006 13:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Prachtig
En CoDen is Call of Duty'en![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |