Voor jou welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:46 schreef veldmuis het volgende:
Maar Daphne is vele malen aantrekkelijker om naar te kijken.
Jeroen doet het zeker goed !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:23 schreef Chocolate-cake het volgende:
Ik vind Jeroen Latijnhouwers anders ook niet onaardig![]()
Ik vind hem zo'n hork,alsof ie gewoon niet op z'n gemak is. Heeft ook geen humorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:23 schreef Chocolate-cake het volgende:
Ik vind Jeroen Latijnhouwers anders ook niet onaardig![]()
Albert geeft Daphne op het einde van het programma een kusquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Pakte Albert Daphne nou op d'r bek op het eind?
Op d'r wang ja, niet d'r mondquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Albert geeft Daphne op het einde van het programma een kus![]()
Dat was niet alleen vanavond, maar elke avond. Geeft Albert haar een kus !
Ik kijk elke avondquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op d'r wang ja, niet d'r mond![]()
Maarja af en toe een flinke pakker moet natuurlijk kunnen![]()
Klopt, was mij ook al vaker opgevallen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kijk elke avondEn ze geven wel vaker een kus op de mond
![]()
Oh okee het getuigt in ieder geval wel van een goede vertrouwensband tussen die tweequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kijk elke avondEn ze geven wel vaker een kus op de mond
![]()
Ja, zo kun je wel zeggen, dat er een goede vertrouwensband tussen die twee zitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh okee het getuigt in ieder geval wel van een goede vertrouwensband tussen die twee
Ja, ik had ook meer verwachtquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef Natalie het volgende:
Zo heel bijzonder vond ik die 1000ste aflevering eigenlijk niet. Had er meer van verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |