Amen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind Daphne een vreselijk irritant figuur.Die Albert begint me ook flink de keel uit te hangen.
Wat een theemutsenprogramma is dat geworden.
De helft van wat er gezegd word kan ik niet horen door dat domme boerinnenlachje van Bunskoek.
Ze lachen het hardst om hun eigen belachelijke grappen die helemaal niet grappig zijn.![]()
Geef mij Beau maar weer terug.Die wist tenminste wanneer hij op tijd een ander onderwerp moest aankondigen.
Bunskoek kakelt te lang door. En ze heeft een afgrijselijke rotkop.![]()
Als zij eens een keer voorgoed oprot dan ga ik wel weer kijken naar RTLBoulevard.
Now we're talkingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind Daphne een vreselijk irritant figuur.Die Albert begint me ook flink de keel uit te hangen.
Wat een theemutsenprogramma is dat geworden.
De helft van wat er gezegd word kan ik niet horen door dat domme boerinnenlachje van Bunskoek.
Ze lachen het hardst om hun eigen belachelijke grappen die helemaal niet grappig zijn.![]()
Geef mij Beau maar weer terug.Die wist tenminste wanneer hij op tijd een ander onderwerp moest aankondigen.
Bunskoek kakelt te lang door. En ze heeft een afgrijselijke rotkop.![]()
Als zij eens een keer voorgoed oprot dan ga ik wel weer kijken naar RTLBoulevard.
Bronquote:Aanstaande dinsdag is de duizendste aflevering van RTL Boulevard. De entertainmentrubriek startte op 3 september 2001, omdat RTL4 een 'wat meer gepeperde vooravond' wilde. In eerste instatie duurde het programma een half uur, later uitgebreid naar drie kwartier en een klein uur.
Lees verder >>
Naast het 'vaste gezicht' Albert Verlinde, startte Beau van Erven Dorens met de presentatie van RTL Boulevard. Enkele jaren later en na een korte presentatorenpoule van Wilfred Genee, John Williams, Winston Gerschtanowitz en Jeroen Latijnhouwers, nam Daphne Bunskoek het presentatie-stokje over.
De vaste vervanger van Albert Verlinde als showbizz-deskundige is Jeroen Kijk in de Vegte. Daarvoor zagen we onder meer Henkjan Smits in die rol.
De derde stoel in de studio wordt altijd ingenomen door een bonte stoet van deskundigen: Peter van der Vorst (royalty), Marc van der Linden (royalty), John van den Heuvel (crime), Bram Moszkowicz (crime), Irene van de Laar (lifestyle), Fiona Hering (lifestyle) en Leco van Zadelhoff (lifestyle).
Andere gastpresentatoren waren onder meer Paul de Leeuw, Peter R. de Vries, Jan Lenferink, Marc-Marie Huijbregts, Guus Meeuwis, Cornald Maas, Gordon en Katja Schuurman.
Dat is eenmalig a's vrijdag al !!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:18 schreef kikoooooo het volgende:
ik las vdweek dat robert ten brink hem ook nog ging doen?
Als het bevalt zal hij vaker mogen aanschuiven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is eenmalig a's vrijdag al !!
Nee, Robert is meegegaan naar RTL.!!! Toen Lotto weekend miljonair naar RTL verhuisde !!Ging hij ook daarna toe.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:39 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben benieuwd
maar ik wist niet eens dat ten brink toch naar rtl ging? Ik dacht dat weekend millionairs alleen naar rtl ging en sbs robert wou houden?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Robert doet het wel aardig als presentator vind ik
Robert mag wel vaker gaan doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:20 schreef Thelonious het volgende:
Hij mag het wel vaker gaan doen van mij.
Hij heeft ongeveer hetzelfde effect als Daphne op sommige vrouwenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:20 schreef BVO het volgende:Daphne, niemand anders
.
Leuk, lekker én geestig, dan doen die anderen haar niet na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |