Ik vind Daphne en Kwalbert juist wel leuk samenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:26 schreef Chocolate-cake het volgende:
http://veronicababes.sbs.nl/modules.php?name=news&site=babesnieuws&sid=7059
[..]
[/b]
Ik hoop niet dat het waar is, krijg je weer dat gedoe met een nieuwe presentator. Mariska Hulscher vind ik een enorme doos, dus als zij het gaat presenteren blijft er imo van het programma niks meer over.![]()
Ik vind het wel een leuke gozer, maar wat heeft ie toch onder z'n neus zitten, had hij dat altijd al? Moet er steeds naar kijken.quote:
quote:Ten Brink in RTL Boulevard.
Robert ten Brink gaat in ieder geval een keer RTL Boulevard presenteren en mocht dat wederzijds bevallen dan bestaat de kans dat hij de vaste vervanger wordt van Daphne Bunskoek. Normaal gesproken is dat Jeroen Latijnhouwers, maar hij hoort eigenlijk EditieNL te presenteren. Met andere woorden: de man is te licht bevonden.
Robert ten Brink verhuisde onlangs na negen jaar trouwe dienst met 'zijn' Weekend Miljonairs van SBS 6 naar RTL 4. Fons van Westerloo zegde hem bij deze overgang ook een aantal grote programma's op RTL 4 toe. Gisteren maakte RTL Boulevard bekend dat hij het op de plek van Daphne Bunskoek mag proberen.
Dat het lastig is een waardig vervanger voor Beau van Erven Dorens te vinden, blijkt uit de enorme lijst presentatoren die achter de felbegeerde desk mocht plaatsnemen. Na onder andere John Williams, Winston Gerschtanowitz, Wilfred Genee, Martijn Krabbé en Cilly Dartell geprobeerd te hebben, werd het Daphe Bunskoek. Alleen zij bleek bestand tegen de retoriek van Albert Verlinde.
Sterker nog, zij waagt het nog wel eens een kritische vraag te stellen aan Verlinde als hij met een wereldschokkende primeur komt: "Wat, echt waar? Jeetje!" Wat dat betreft is er nog een lange weg te bewandelen voor Robert ten Brink.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:07 schreef Andromache het volgende:
Peter lijkt me een enorm sympathieke kerel. Mag hem graag zien op tv.
Dus zag ik het goedquote:Op maandag 6 maart 2006 19:07 schreef milagro het volgende:
Daphne ziet er vandaag uit als een van de duivel bezeten sloerie... ogen strak, haar slap en vettig langs haar gezicht...... ze breekt, ieder moment nu , groen braaksel, kom maar op![]()
en Jennifer Lopez?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Albert gaf een verslag vanuit los Angeles.
Over de oscars![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |