kloptquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:00 schreef Sokolsky het volgende:
Ze doet me wat aan Jodie Foster denken, maar dan zou je vast meer films gevraagd hebben.
That's my Sokolskyquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef Sokolsky het volgende:
Samantha Morton
Minority Report
In America
Sweet and Lowdown
Mon Sheri!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:56 schreef Sheridana het volgende:
Miranda Otto?
Lord of the Rings, The Two Towers
Lord of the Rings, The Return of the King
Human Nature
War of the Worlds
De 3 namen zijn goed, de filmtitel niet...de film gaat om de meneer aan de linkerkant nl....quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:18 schreef dolle_hond het volgende:
dennis hopper
gary oldman
david bowie
who killed andy warhol
Laat hij je niet horenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
waarom lijkt david bowie op bernie eclestone daar
ik ga dan ook gewoon naar bedquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef Sheridana het volgende:
[..]
De 3 namen zijn goed, de filmtitel niet...de film gaat om de meneer aan de linkerkant nl....
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga dan ook gewoon naar bed
sok-mode stond aan
Klopt allemaal!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Dennis Hopper
David Bowie
Gary Oldman
En die andere is Jeffrey Wright. Ik herkende hem van de poster van Basquiat. Heb ik niet gezien trouwens..
Sheri! Wat ben je milieuvriendelijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:42 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Klopt allemaal!!Inderdaad Basquiat en inderdaad Jeffrey Wright
KillerRabbit75 +1
Tja...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sheri! Wat ben je milieuvriendelijk![]()
Dit zelfde plaatje heb ik ook al ooit gevraagd, maar toen wilde ik alle namen horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |