SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:15 schreef tonks het volgende:Star WarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Met gothic Darth Vader !
Ik moet bekennen dat hij indd wel een beetje grappig is.quote:
goed gedaan jochie!quote:
Bassie en Adriaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:21 schreef Agiath het volgende:
Een film met spanning om te snijden
Heb ik vandaag pas bedacht in de stad.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:49 schreef most_wanted het volgende:
![]()
Ben je daar nou nog steeds over bezig?
![]()
Anders ga je er serieus op in!quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:52 schreef Herald het volgende:
![]()
:D:D
![]()
:)
![]()
![]()
!!11!! hahaha
:D
keileuk tonks!!!!
Trek het je niet zo aan (en vergeet niet je polsen door te snijdenquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Dit is echt weer zo'n topic waarvan je denkt "jezus,.. wat kunnen mensen toch zielig zijn", tis dat Spike me vanavond arrogant noemde anders hadden jullie echt mn triestheids award binnen gesleept.
Waarom snijd die tonks niet gelijk zn kop van zn romp, scheelt een hoop gezeik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:13 schreef the900 het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan (en vergeet niet je polsen door te snijden!!!
![]()
)
quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom snijd die tonks niet gelijk zn kop van zn romp, scheelt een hoop gezeik.
Shut up en ga The Berzerker luisteren the900 want dat is echt Goth.
En dat konijn snijdt z'n polsen door zeker?quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
komt er zo een konijn bij de bakker en die zegt zo heeft u ook worteltjes taart? !2@11?
en die bakker zo: nee en nu opkankeren lelijk kutkanker kut konijn D:2;!4d:D:1;()
!
!
Hoeft niet, ze zijn al zielig genoeg.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Sneden R&B/Rap kneusjes (ja, de G-unit/50cent kneusjes) maar hun polsen door.
Het is dat je een gepiercte 3e tepel hebt hè, anders had ik je ervan langs gegevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:19 schreef the900 het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze zijn al zielig genoeg.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Sneden R&B/Rap kneusjes (ja, de G-unit/50cent kneusjes) maar hun polsen door.
Emo's doen het iig wel, maar niet in groot genoege getalen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:19 schreef the900 het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze zijn al zielig genoeg.
Zoveel, als'k morgen nuchter ben kom ik wel ff met wat punten, om ff kort te reageren, trendy pophoeren die denken dat ze alternatief zijn terwijl ze allemaal trends volgen om er bij te horen, ze snijden zichzelf wat weer het stereotype beeld van de toch al domme gemiddelde Goth-basher stimuleerd te denken dat Goths zichzelf snijden.. verder zijn het aandachtsgeile neppers die zogenaamd depressief zijn voor aandacht en waarvan jongens met andere jongens zoenen omdat de meisjes zeggen dat ze dat geil vinden, verder hebben de meeste Hitler haar en luisteren ze zeurende kankermuziekquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:23 schreef the900 het volgende:
Wat is er nou weer mis met emo?
Er zijn een hoop Emo's, kun je wel zo ver tellen?..quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:20 schreef tonks het volgende:
Ik tel even al je doodwensen offsprngr
ej, wat jat je mijn favo plaatje!quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:22 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Emo's doen het iig wel, maar niet in groot genoege getalen.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |