Meldt.quote:
tuurlijk, hier tochquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:41 schreef Maikuuul het volgende:
A black pint mate
Ey kan je dat ook in de winkel kopen ?
Waar is hier ? ik noem een C1000 of AH ?quote:
Oi... naar beneden kijkt ik ben toch echt geen manquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meldt.
Guinness is dan ook echte mannen bier.
Slijterquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar is hier ? ik noem een C1000 of AH ?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Doe mij maar een juupske
dhuuuuh, ook ECHTE vrouwen bier natuurlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Oi... naar beneden kijkt ik ben toch echt geen manEn Guinness is
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dhuuuuh, ook ECHTE vrouwen bier natuurlijk.
ga naar the porterbar. geweldige pub met 4 etages in templebar. goed te doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:03 schreef stijgende_ster het volgende:
Morgen vliegt deze jongen naar Dublin!! Daar zal het Guinness vloeien!
Thnx, ervaringen met 'Four Courts'?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:00 schreef RamirezBlanco het volgende:
]
[..]
ga naar the porterbar. geweldige pub met 4 etages in templebar. goed te doen
[afbeelding]
temple bar is niet echt een plek waar je echt onder de dublinners zit, wordt ook wel little england genoemd, de pubs buiten temple bar zijn een stuk leuker!!! en gelukkig met veeel minder toeristen!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:00 schreef RamirezBlanco het volgende:
]
[..]
ga naar the porterbar. geweldige pub met 4 etages in templebar. goed te doen
[afbeelding]
ik ben eigenlijk meer in templebar geweest en echt zo dronken dat ik niet alle pubs onthouden heb, maar de porterhouse was echt speciaal. daar brouwen ze hun eigen lager, red en stout. de laatste keer zaten we vlakbij st stephan's green park en daar zaten ook veel leuke pubs en trendy restaurants. voor mij is de dublin ook the place to be. de meeste engelsen komen uit het noorden en dat zijn ook relaxte gasten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:14 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Thnx, ervaringen met 'Four Courts'?
Je bedoelt het Hostel? ik namelijk wel, ben er nu 2 keer geweestquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:14 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Thnx, ervaringen met 'Four Courts'?
Helemaal met je eensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:03 schreef omegaproject het volgende:
Eire
Mijn favoriete vakantiebestemming
Het is dan ook stout.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef SolidArt het volgende:
ranzige koffie smaak bier.
het is een schande dat dit bier genoemd wordt.
ach ze laten tenminste meer voor de liefhebbers overquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:09 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Het is dan ook stout.
Overigens gaat smaken verschillen hier niet op. Guinness haters verdienen een nekschot.
Dat ding hangt op posterformaat naast mn bedquote:
ik ook! hahaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:21 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb de Ierse vlag boven mijn bed hangen :p
dat is dan weer minder...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:49 schreef RamirezBlanco het volgende:
[afbeelding]
one nation once again![]()
threat. thread is iets anders.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:38 schreef RamirezBlanco het volgende:
[afbeelding]
klopt idd hier martin mcguinnes de oude leider van de ira.
fight the real thread. blow up the brits
it never hurts to help.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:31 schreef RamirezBlanco het volgende:
lekker belangrijk je weet wat ik bedoel wolf
gezien de platen die je hier post lijkt me dat heel verstandigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:34 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
de ene hand wast de andereals jij nou denkt! typ ik
Guinness moet je dan ook leren drinken... Maar als je dat eenmaal gelukt is heb je er spijt van dat je het niet eerder hebt geleerdquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:11 schreef NJ het volgende:
Jezus, wat een bocht is dat.
Ik heb het voor elkaar gekregen om m'n glas leeg te drinken, maar van harte ging het niet.
Dat klopt!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Guinness moet je dan ook leren drinken... Maar als je dat eenmaal gelukt is heb je er spijt van dat je het niet eerder hebt geleerd
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:38 schreef Dandelion het volgende:
[..]
gezien de platen die je hier post lijkt me dat heel verstandig
Dankje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:10 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
[afbeelding]
speciaal voor het janken van je![]()
In veel supermarkten wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb nog nooit Guinness gehad, is dat te koop in de supermarkt ofzo? Ik wil het wel eens een keer proberen![]()
Zeker wel te koop in de supermarkt. En als je een blikje koopt krijg je een balletje kado.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb nog nooit Guinness gehad, is dat te koop in de supermarkt ofzo? Ik wil het wel eens een keer proberen![]()
in die brouwerij ben ik ook 2x geweest. de laatste keer 2 jaar geleden was het een stuk professioneler.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:54 schreef phish852 het volgende:
jaah Guinness!!Geweldig!!
Vorig jaar nog in de brouwerij geweest: druk, enorm toeristisch, maarja je moet er eens geweest zijn...
eneeuh RamirezBlanco, laat ze maar... Tiocfaidh ár Lá![]()
Slainte!
De beste ter wereld zegt menquote:Op maandag 9 januari 2006 23:34 schreef RamirezBlanco het volgende:
ze kunnen daar wel een echte pint tappen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:40 schreef Yozzz het volgende:
Foster's is Australisch toch?
Fosters werd mij ten zeerste afgeraden door de Australische dames!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:40 schreef Yozzz het volgende:
Alsof ze engels bier in Engeland tappenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:40 schreef Yozzz het volgende:
Ja, enkel 'Stuck Up Old Hen' en nog van die vergelijkbare meukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:08 schreef Marruk het volgende:
[..]
Alsof ze engels bier in Engeland tappen![]()
Haha, ja, probeer anders eens diezelfde discussie binnen Dublin aan te gaan, das net als de meningen over Feyenoor en Ajax in Nederland. Maar persoonlijk vind ik het allebei goed te doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:24 schreef Stew het volgende:
Geef mij maar een pint Murphy's stout.
(H)Eerlijk bier uit Cork, beter dan drab uit Dublin.
Je betaald daar fucking 4-5 euro per glas.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:24 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb hier nog een 4-pack staan, heb ik pas in Ierland gekocht.
Vanavond maar eens weggieten.
Kost daar fucking 2 euro per blik.
Dit was bij de slijter.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:44 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Je betaald daar fucking 4-5 euro per glas.
Ik vind het toch jammer dat Murphy's onderdeel is van Heineken,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:24 schreef Stew het volgende:
Geef mij maar een pint Murphy's stout.
(H)Eerlijk bier uit Cork, beter dan drab uit Dublin.
Bij de pub waar ik kom schenken ze ook Heineken, en dus ook Murpheys Stout. Het is wel zo dat ze ook Guinness schenken omdat ze dat perse als pub aan willen kunnen bieden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:48 schreef phish852 het volgende:
[..]
Ik vind het toch jammer dat Murphy's onderdeel is van Heineken,
niet dat dat iets af doet aan de smaak natuurlijk maar toch
dus je hebt echt in ierland heineken gekocht...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dit was bij de slijter.
Ook eens een sixpackje Heineken halve liters gekocht voor 12 euro
mag ik je eraan herinneren dat de meeste Ieren gewoon Heineken drinken? Vooral als ze in Nederland zijn (Guinness does not ship!) maar ook binnen Ierlandquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
dus je hebt echt in ierland heineken gekocht...
tjeesis, dat is in nederland al triest, maar in Ierland!
Dat je er voor uit durft te komen![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja dat komt waarschijnlijk om dat grolsch er zo slecht verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:05 schreef MasonsApron het volgende:
[..]
mag ik je eraan herinneren dat de meeste Ieren gewoon Heineken drinken? Vooral als ze in Nederland zijn (Guinness does not ship!) maar ook binnen Ierland
En Kilkenny is weer van Guinnessquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:00 schreef phish852 het volgende:
en dan heb je natuurlijk ook nog Murphy's Red, maar dat stelt nou echt niks voor tegenover Kilkenny
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Goh, dat me dat niet meteen was opgevallen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:00 schreef MasonsApron het volgende:
Kijk maar naar m'n plaatje: pet = guinness pet....shirt = guinness shirt. de kleuren zijn gewoon zo mooi, zeker van een goed getapte pint. Maar de smaak is uiteindelijk toch waar het om gaat, al merk ik daar meestal niet veel meer van na mn 10e pinthet drinkt nou eenmaal zo makkelijk
Hahah, Strongbowquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:11 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ja, enkel 'Stuck Up Old Hen' en nog van die vergelijkbare meuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |