Zeker, ik denk dat SCH een kloon van Cohen is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:52 schreef _The_General_ het volgende:
En het eeuwige gezeur van ene SCH op Verdonk is ook irritant!
Wat had ie dan moeten doen ? Lekker iedereen laten rellen a la Parijs ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:50 schreef TC03 het volgende:
'Omdat hij Amsterdam bij elkaar heeft gehouden na de moord op van Theo van Gogh.' En meer van zulk soort non-argumenten.
Nee, maar wat heeft hij gedaan? Net alsof heel Amsterdam wou gaan rellen, maar dat toch maar dat toch maar niet gedaan heeft omdat Job Cohen zei van niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wat had ie dan moeten doen ? Lekker iedereen laten rellen a la Parijs ?
Het gaat niet over de steden. Het gaat over de burgemeesters. In DH en Rotterdam doen ze gewoon burgemeester spelen, maar Cohen probeert altijd met quasi-intellectuele uitspraken het nieuws te halen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:58 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zou jou wel eens willen zien in zijn plaats. En tja... In Den Haag hebben ze een hele mooie wannabemetro tegenwoordig(hij is wel echt mooi, moet ik zeggen)
En Rotterdam. Don't even get me started...
Maar wat doet ie dan precies?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:56 schreef Aurelianus het volgende:
Vreemd he, dat een burgemeester die goed werk verricht af en toe positief in het nieuws komt?
Áf en toe?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:56 schreef Aurelianus het volgende:
Vreemd he, dat een burgemeester die goed werk verricht af en toe positief in het nieuws komt?
Moment, ik zal even een zorgvuldig gerangschikte lijst regurgiteren van zaken die Job Cohen de laatste paar jaar heeft gedaan.quote:
Man, alsof die gast elke keer als er iets gebeurt in Amsterdam huilend bij de NOS studio's staat. Voor zover ik weet zijn het nog steeds de media die verhaal halen bij bepaalde mensen dan andersom hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het gaat niet over de steden. Het gaat over de burgemeesters. In DH en Rotterdam doen ze gewoon burgemeester spelen, maar Cohen probeert altijd met quasi-intellectuele uitspraken het nieuws te halen.![]()
Mijn dank zal groot zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:01 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Moment, ik zal even een zorgvuldig gerangschikte lijst regurgiteren van zaken die Job Cohen de laatste paar jaar heeft gedaan.
Continu in overleg zijn met etnische instanties, dat ik daar niet aan gedacht heb. Nee, echt de beste burgemeester ooit! Wat een held, dat durft iemand hè, continu in overleg blijven met etnische instanties.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:02 schreef buzzer het volgende:
Ik denk dat Cohen zich uit de naad heeft gewerkt door continu in overleg te blijven met allerlei etnisc he instanties, en daarmee wel degelijk een positieve invloed heeft gehad op de 'sfeer' (lees temmingmakerij) in de stad. Het valt me wel op dat hij zich steeds nadrukkelijker bemoeit met de landelijke politiek.
Ik moet me ook heel vaak SCHerenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:53 schreef TC03 het volgende:
Zeker, ik denk dat SCH een kloon van Cohen is.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het gaat niet over de steden. Het gaat over de burgemeesters. In DH en Rotterdam doen ze gewoon burgemeester spelen, maar Cohen probeert altijd met quasi-intellectuele uitspraken het nieuws te halen.![]()
Wat een held!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Praten/vergaderen/overleggen met verschillende groepen.
Je zit dus gewoon dom te lullen. Is het niet het werk van een burgemeester om te overleggen dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een held!Ik zou trots op hem wezen als ik jou was.
Nee, hij zet tevergeefs de boel op stelten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]Opstelten hoor je nou nooit inderdaad
![]()
Inderdaad, in plaats van dat verschillende groeperingen elkaar in de haren vliegen gaat hij met ze rond de tafel zitten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zit dus gewoon dom te lullen. Is het niet het werk van een burgemeester om te overleggen dan?
Tuurlijk wel, maar dat is toch niet bijzonder? Ik snap niks van die verheerlijking van hem. Ik zou weleens willen weten wat ie nou echt voor bijzonders gedaan heeft dat niemand anders doet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zit dus gewoon dom te lullen. Is het niet het werk van een burgemeester om te overleggen dan?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Continu in overleg zijn met etnische instanties, dat ik daar niet aan gedacht heb. Nee, echt de beste burgemeester ooit! Wat een held, dat durft iemand hè, continu in overleg blijven met etnische instanties.
Heb je nou een serieuze post over een (semi-)politiek onderwerp geplaatst?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Inderdaad, in plaats van dat verschillende groeperingen elkaar in de haren vliegen gaat hij met ze rond de tafel zitten.
Hij wordt ook niet verheerlijkt. Dat heb je zelf verzonnen. Hij wordt relatief wel veel aangevallen en dan is er automatisch ook een groep die het voor hem opneemt. Bovendien staat hij momenteel symbool voor een andersoortig beleid dan waar bv. Verdonk voor staat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat is toch niet bijzonder? Ik snap niks van die verheerlijking van hem. Ik zou weleens willen weten wat ie nou echt voor bijzonders gedaan heeft dat niemand anders doet.
Behalve met uitspraken komen als "in Amsterdam mag je jezelf zijn".
Ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb je nou een serieuze post over een (semi-)politiek onderwerp geplaatst?
Hij is genomineerd voor Man van het Jaar door Time. Ik noem dat verheerlijken hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wordt ook niet verheerlijkt. Dat heb je zelf verzonnen. Hij wordt relatief wel veel aangevallen en dan is er automatisch ook een groep die het voor hem opneemt. Bovendien staat hij momenteel symbool voor een andersoortig beleid dan waar bv. Verdonk voor staat.
Dat is ie niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is genomineerd voor Man van het Jaar door Time. Ik noem dat verheerlijken hoor.
het is een vieze kruipende slijmbalquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:50 schreef TC03 het volgende:
Waarom krijgt deze man zoveel aandacht? Wat heeft ie voor goeds gedaan? Het is gewoon de burgemeester Amsterdam hoor, niks meer niks minder. Hij is zelfs genomineerd tot man van het jaar door Time. 'Omdat hij Amsterdam bij elkaar heeft gehouden na de moord op van Theo van Gogh.' En meer van zulk soort non-argumenten. Waarom is hij altijd in de media, maar hoor je nooit wat van de burgemeester van Den Haag of Rotterdam? Volgens mij vindt ie het leuk om met clichés rond te strooien en zichzelf in de kranten terug te zien.
Vandaag vindt ie het ook weer nodig om zich uit te laten over Verdonk. Wauw, enorm boeiend!![]()
Job Cohen
Hij is uitgeroepen tot Europese held dan. Whatever. Eén pot nat.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is uitgeroepen tot Europese held dan. Whatever. Eén pot nat.
weer een bewijs dat europa zuigtquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is uitgeroepen tot Europese held dan. Whatever. Eén pot nat.
Ik denk dat zijn verdienste hierin wel meevalt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:00 schreef Vipers het volgende:
De man heeft wel wat bereikt. Je mag niet zomaar even daaraan voorbij gaan. De man heeft orde en rust gebracht in een stad die bijna ontspoord was.
Ik denk dat je je daar best in vergist.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn verdienste hierin wel meevalt.![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:52 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar best in vergist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |