Wordt het een beetje warm aan de voeten Smeichquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:50 schreef Smeich het volgende:
Goed je weer te zien Afunados..
hoe zit dat trouwens met degradatie.. doen er dan anderen mee die mee willen doen ten koste van de ploegen die als laatste 4(?) eindigen?
Dan mogen de degradanten toch gewoon een promovendus kiezen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef dndiek het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk voor volgend seizoen met degradatie en dergelijke DD?
Ik zou het ook leuk vinden om mee te doen namelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan mogen de degradanten toch gewoon een promovendus kiezen?
Dat wel. Gewoon weer vragen in de zomer wie er mee willen blijven doen en bij geen reacties nieuwkomers erbij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
De mensen die het regelmatig af laten weten hebben wat mij betreft dan pech hoor.
Tussen mee willen blijven doen en ook daadwerkelijk alles meedoen zit een verschil. Dan wil ik wel duidelijkheid daarover.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat wel. Gewoon weer vragen in de zomer wie er mee willen blijven doen en bij geen reacties nieuwkomers erbij.
Oh ja, das natuurlijk een ander punt.. de mensen die fanatiek meedoen maar ploegen hebben die in de Serie B zullen belanden. Ik vroeg het namelijk uit t oogpunt van onze onderlinge competitie en wie als laatste eindigen, of die persoonlijk zullen degraderen en wie opvolgers worden.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:39 schreef VoreG het volgende:
Ik ben denk ik gedwongen om het mooie Lecce te verlaten aangezien degradatie dreigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |