Ik weet ook nog wel andere redenen omquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:06 schreef nogeenmaarten het volgende:
keroppie, zorg dat je die sjoerd hamburger aan de haak slaat, die kan je vast een en ander leren over skiffen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef ocf81 het volgende:
Als ik coach was van deze boot zou ik het e.e.a. te zeggen hebben na het zien van deze foto, maar ik ben geen coach an deze boot
Lieve ocf81,quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef ocf81 het volgende:
Als ik coach was van deze boot zou ik het e.e.a. te zeggen hebben na het zien van deze foto, maar ik ben geen coach an deze boot
Maar er is in principe ook niks mis met feedback hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:28 schreef ocf81 het volgende:
Misschien moet ik het eens uit mijn hoofd laten om perfectie na te steven
Als ik fouten zie ben ik meestal een van de eersten om ze daar op te wijzen, geheel met goede bedoelingen overigens.
Same here, donderdagmiddag omgegaan... volledig mijn eigen schuld want ik was vergeten mijn dol dicht te draaienquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:50 schreef nanana het volgende:
Nou, het moest er een keer van komen bij het skiffen....vandaag omgegaan! Erin komen is echt lastigen me nog steeds niet gelukt
!
Verder hele leuke dingen gedaan om gewoon wat gevoel te krijgen voor het skiffen, onder andere staan in de skiff! Had zelf ook niet gedacht dat me dat zou lukken!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |