ok... word mij denk ik iets te duur, aangezien 30 euro winkelprijs gedeeld door 6 stuk toch nog steeds 5 euro is volgens mijn wiskunde leraar....quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:12 schreef Furia het volgende:
[..]
Sincerely zit nu op 6,50! Mocht je daar nog overheen willen gaan be my guestAnders gaattie alsnog naar Sincerely toe.
De grijze en lichtblauwe zijn sowieso weg, voor de groene is het geld als het goed is ook bijna overgemaakt. Om de oranje wordt nog gevochten vanaf 6,50 en de donkerblauwe/paarse staat op 5,39 inclusief, tenzij er dus iemand nog met een magistraal tegenbod komtquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:12 schreef VoreG het volgende:
Welke zijn er nog?
Is ook zo, vandaar dat ik daar ook in de eerste instantie op in heb gezet. Het is natuurlijk wel een stuk goedkoper dan ze alle 6 te moeten kopen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:13 schreef Promoth het volgende:
[..]
ok... word mij denk ik iets te duur, aangezien 30 euro winkelprijs gedeeld door 6 stuk toch nog steeds 5 euro is volgens mijn wiskunde leraar....![]()
6,00 voor die Donkerblauwe/paarsequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:14 schreef Furia het volgende:
[..]
De grijze en lichtblauwe zijn sowieso weg, voor de groene is het geld als het goed is ook bijna overgemaakt. Om de oranje wordt nog gevochten vanaf 6,50 en de donkerblauwe/paarse staat op 5,39 inclusief, tenzij er dus iemand nog met een magistraal tegenbod komt
Wil je nou één van de twee of alletwee? In ieder geval is jouw bod nu het hoogstequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
6,00 voor die Donkerblauwe/paarse
7,00 voor die Oranje
Alles incl.
Het liefst beidequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:18 schreef Furia het volgende:
[..]
Wil je nou één van de twee of alletwee? In ieder geval is jouw bod nu het hoogste![]()
quote:
Da's helemaal mooiquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het liefst beide.
Ik ben zo alleen onderweg naar Utrecht dus kan dan even niet reageren. Als je daar rekening mee kan houden graag
Ik zie dan wel een mailtje tegemoet komen over het hoe en wat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:20 schreef Furia het volgende:
[..]
Da's helemaal mooiIk zal nog heel ff wachten op sincerely, maar anders mag je ze beide hebben
You've got mailquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zie dan wel een mailtje tegemoet komen over het hoe en wat?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:55 schreef Furia het volgende:
Kan een slotje op!! Ze zijn allemaal weg
Uiterst geniale reactie uiteraard.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:24 schreef FIubber het volgende:
Hey! ¤5,- voor die lichtblauwe!
hoor het wel.
quote:
quote:Omdat ik toch maar voor een nieuw roze sokje ben gegaan, biedt ik de rest van de kleuren te koop aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |