Ah, zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:59 schreef Lucille het volgende:
Tis de verjaardag van mijnheer Braille.
die is toch al wijlen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:59 schreef Lucille het volgende:
Tis de verjaardag van mijnheer Braille.
quote:
Ik dacht wereldblindendag ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:00 schreef NJ het volgende:
[..]!
Als je op het plaatje klikt, zie je waarom ze zo'n afwijkend plaatje hebben..
Valt het nou alleen mij op, of is die tweede G niet goed?quote:
Ik denk dat dat puntje bij de eerste G staat voor een hoofdletterquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Valt het nou alleen mij op, of is die tweede G niet goed?
De eerste G in Google zit er ook een puntje links onder van de 4 puntjes, bij de tweede niet?![]()
![]()
Hoofdletter 'G', kleine letter 'g'.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
De eerste G in Google zit er ook een puntje links onder van de 4 puntjes, bij de tweede niet?![]()
![]()
Wat die neger dus net iets eerder zei.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik denk dat dat puntje bij de eerste G staat voor een hoofdletter ofzo.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
Ironisch, zo met die vrolijke kleurtjes.
De rest is denk ik blind.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik voel geen braille muts..quote:
Ja, of de Playgirlquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:14 schreef kaspermols282 het volgende:
waarom geen playboy voor blinden
dan kan je voelen
die is er al en heet "opblaaspop"quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:14 schreef kaspermols282 het volgende:
waarom geen playboy voor blinden
dan kan je voelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |