Welnee, hij moet dit objectief gebruiken:quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:14 schreef blackbully het volgende:
blijf je houden met de interne flits heeft elke camera last van
die krengen zijn wel lekker duur meen ik me te herinneren?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Welnee, hij moet dit objectief gebruiken:
[afbeelding]
Resizen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Welnee, hij moet dit objectief gebruiken:
[afbeelding]
Vandaag??quote:
Dit keer in een keerquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Gefeliciteerd Schanulleke
In hoeveel keer
zo vind ik er nix aan (sorrie) maar als je die aparte dame nou eens apart had genomen, of een tijdje volgen totat ze mooi geisoleerd stond om alleen haar op de foto te krijgen....quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens! Wat vinden jullie van deze twee? Gemaakt tijdens Sensation 2005 White!
[afbeelding]
^^ Jammer dat er rechtsbovenin iets in beeld zit zodat het stoort als je de foto bekijkt, maarja. Ik kan het niet zo snel editen.
[afbeelding]
Zo'n reactie had ik al verwacht, ben het al langer gewend.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo vind ik er nix aan (sorrie) maar als je die aparte dame nou eens apart had genomen, of een tijdje volgen totat ze mooi geisoleerd stond om alleen haar op de foto te krijgen....
Gefeliciteerdquote:
ik bedoelde er nix lulligs mee hoor, ik zei het toch nog netjes?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zo'n reactie had ik al verwacht, ben het al langer gewend.
Maarja, toen ik die foto nam en terug naar voren keek, was ze al weer weg.
http://www.photocritic.org/2005/macro-photography-on-a-budget/quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:21 schreef Mauro het volgende:
Vraagje:
Wat zou voor mij een goedkope oplossing zijn om te beginnen met macrofoto's?
Moet ik dan denken aan tussenringen? Of voorzetlenzen?
Of een lens kopen met een macrofunctie? En dan welke?
En dan kan ik gewoon mijn 18-70mm 1:3.5-4.5G ED of mijn 28-80mm 1:3.3-5.6G of mijn 70-300mm 1:4-5.6G Nikkor lenzen voor gebruiken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:40 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik heb zelf een stel tussenringen en ben daar erg over te spreken.
Volgens mij kost zo'n setje niet veel alleen zul je waarschijnlijk wel met de hand moeten scherpstellen, wat trouwens bij macro toch wel aan te raden is.
Ik ga een beetje een dure priglesbus kopen zeg...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
http://www.photocritic.org/2005/macro-photography-on-a-budget/
Ja volgens mij wel, ik ken de theorie niet precies maar volgens mij is het idee vrij simpel:quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
En dan kan ik gewoon mijn 18-70mm 1:3.5-4.5G ED of mijn 28-80mm 1:3.3-5.6G of mijn 70-300mm 1:4-5.6G Nikkor lenzen voor gebruiken?
En hoe werkt dat dan precies?
Sommige mensen werken hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |