Ooh shitquote:bla
Gecondoleerdquote:
OP gelezen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:17 schreef Afwazig het volgende:
Koop een socket 939 moederbord + 64 bit AMD processor. Goedkope rommel die je had, terecht dat het doorfikt [14.gif].
Ik ben ook verre van rijk maar dat bij elkaar ben je voor 200 euro klaar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:18 schreef babba het volgende:
[..]
OP gelezen?Ik ben niet zo rijk als jullie
dat is wel errug mild!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:21 schreef sr_firewire het volgende:
Waar de fuck heeft die gast het over, PASTAop een processor smeren
Vandaag heb ik 1 gratis tip en 1 opmerking.
Opmerking: NERD !
Gratis Tip: Pleeg zelfmoord
Tussen het oppervlak van de koeler en de processor moet een laagje warmtegeleidende rotzooi gesmeerd worden jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:21 schreef sr_firewire het volgende:
Waar de fuck heeft die gast het over, PASTAop een processor smeren
Vandaag heb ik 1 gratis tip en 1 opmerking.
Opmerking: NERD !
Gratis Tip: Pleeg zelfmoord
Ik werk ook, maar ik kan alleen 's avond werken en echt veel verdien je daar niet meequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:23 schreef McGilles het volgende:
Moet je maar niet denken dat als je student bent dat je niet hoeft te werken..... ga eens werken man en niet leven op alleen je studiefinanciering!
Hoe moet ik dat weten ? Een computer is om te gebruiken, niet om aan te sleutelen, dat doet de professional wel voor mequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:23 schreef babba het volgende:
[..]
Tussen het oppervlak van de koeler en de processor moet een laagje warmtegeleidende rotzooi gesmeerd worden ja
neem een credit cardquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:29 schreef babba het volgende:
[..]
Ik werk ook, maar ik kan alleen 's avond werken en echt veel verdien je daar niet mee
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:30 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten ? Een computer is om te gebruiken, niet om aan te sleutelen, dat doet de professional wel voor meOf klink ik nu dom tussen al die computernerds hier ?
Nope.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:30 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten ? Een computer is om te gebruiken, niet om aan te sleutelen, dat doet de professional wel voor meOf klink ik nu dom tussen al die computernerds hier ?
Jawel het 2e wel ja, om mijn koplamp te vervangen, ruitenwisservloeistof bij te vullen,koelvloeistof erin te gieten en om mijn accu te verwisselen, maar de rest laat ik ook lekker aan de garage over. Welke fucker gaat nou voor zijn plezier een computer open draaienquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:33 schreef Vipers het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
. Nog nooit zijn pc open gehad. Ook nog nooit onder de motorkap van je auto gekeken
Ga jij eens naar de gym met Leequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:35 schreef mcintosh het volgende:
[TK] zgan AMD 64 2800+ processor ( sempron )
Opgelost, slotje
En wat dacht je van stof in je computer enzo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:35 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jawel het 2e wel ja, om mijn koplamp te vervangen, ruitenwisservloeistof bij te vullen,koelvloeistof erin te gieten en om mijn accu te verwisselen, maar de rest laat ik ook lekker aan de garage over. Welke fucker gaat nou voor zijn plezier een computer open draaien
Dat vind ik ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:30 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:35 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jawel het 2e wel ja, om mijn koplamp te vervangen, ruitenwisservloeistof bij te vullen,koelvloeistof erin te gieten en om mijn accu te verwisselen, maar de rest laat ik ook lekker aan de garage over. Welke fucker gaat nou voor zijn plezier een computer open draaien
quote:
Vaker schoonmaken op en rond je pcquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:37 schreef Vipers het volgende:
[..]
En wat dacht je van stof in je computer enzo..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:37 schreef Vipers het volgende:
[..]
En wat dacht je van stof in je computer enzo..
Die past niet. Andere socket enzo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:35 schreef mcintosh het volgende:
[TK] zgan AMD 64 2800+ processor ( sempron )
Opgelost, slotje
Vuilniszak erom heenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:39 schreef sr_firewire het volgende:
[..]Als je niet wil dat je computer vol stof raakt, pak hem dan in met Ducktape
Als het aan mij ligt stop ik nu al met werk, of ik nou FoK of in de gym zitquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]Kerel
In 5, misschien zie ik je daar nog, denk dat we wel ff doorgaan als het aan mij ligt
Schoonmaken helpt niet veel. Computers zijn met al die ventilators net stofzuigers. Ik heb om dat stof probleem op te lossen stoffilters voor de aanzuigende ventilators geplaatst. Voordat ik die filters had moest ik mijn pc om de 2 á 3 week ontdoen van het stof, omdat de temperatuur dusdanig opliep dat ik soms vastlopers kreeg bij het spelen van spellen. Nu kijk ik om het half jaar even of er stof in zit, maar vaak is dat gelukkig maar een heel klein beetje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vaker schoonmaken op en rond je pc![]()
OMFGquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Schoonmaken helpt niet veel. Computers zijn met al die ventilators net stofzuigers. Ik heb om dat stof probleem op te lossen stoffilters voor de aanzuigende ventilators geplaatst. Voordat ik die filters had moest ik mijn pc om de 2 á 3 week ontdoen van het stof, omdat de temperatuur dusdanig opliep dat ik soms vastlopers kreeg bij het spelen van spellen. Nu kijk ik om het half jaar even of er stof in zit, maar vaak is dat gelukkig maar een heel klein beetje.
Ik heb ook nog nooit een pc te hoeven openschroeven hiervoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:19 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
OMFG
Heb mijn pc al 2 jaar, nog nooit iets aan gedaan, werkt perfectWist niet dat mensen als jij nog bestonden
![]()
Mijn pc staat op mijn slaapkamer, een plek waar doorgaans veel stof is. En ik heb gewoon een hekel aan stof in mijn pc. Dat jij te lui bent om je pc fatsoenlijk schoon te houden is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:19 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
OMFG
Heb mijn pc al 2 jaar, nog nooit iets aan gedaan, werkt perfectWist niet dat mensen als jij nog bestonden
![]()
Op een slaapkamer veel stofquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mijn pc staat op mijn slaapkamer, een plek waar doorgaans veel stof is. En ik heb gewoon een hekel aan stof in mijn pc. Dat jij te lui bent om je pc fatsoenlijk schoon te houden is niet mijn probleem.
En met welke pc zou dat openen dan moeten gebeuren?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:24 schreef Vipers het volgende:
Wacht maar totdat het gaat smeulen en dan fikken.
Voordeel is dat ik je hier kan uitlachen als je een topic erover opent![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En met welke pc zou dat openen dan moeten gebeuren?![]()
Je zegt net dat alle denkbeeldige stof in mijn pc kan gaan smeulen en in brand kan vliegen. Vervolgens zou je mij kunnen uitlachen als ik er een topic over open.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je zegt net dat alle denkbeeldige stof in mijn pc kan gaan smeulen en in brand kan vliegen. Vervolgens zou je mij kunnen uitlachen als ik er een topic over open.
Maar nadat mijn pc afbrandt heb ik toch geen pc meer om een topic te openen..?![]()
Jaja, een doordenkertje zo op de woensdagmiddag...quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:31 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk vergaande humor
Moest je post ook nog eens een keer doorlezen maar met je uitleg erbij snap ik hem pas
Kan toch een nieuwe kopen of naar vrienden gaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je zegt net dat alle denkbeeldige stof in mijn pc kan gaan smeulen en in brand kan vliegen. Vervolgens zou je mij kunnen uitlachen als ik er een topic over open.
Maar nadat mijn pc afbrandt heb ik toch geen pc meer om een topic te openen..?![]()
Jahaa, als student koop ik zo even een nieuwe pcquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:32 schreef Vipers het volgende:
[..]
Kan toch een nieuwe kopen of naar vrienden gaan![]()
Moet je werken luie flikker, ben ook student en kan wel een pc betalenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jahaa, als student koop ik zo even een nieuwe pc![]()
Je denkt toch niet dat ik bij vrienden aankom en zeg: "Hej, mag ik even van je computer gebruik maken? Ik moet even een topic op Fok! openen."
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:32 schreef Vipers het volgende:
[..]
Maak je pc eens open en kijk of je stof ziet![]()
Ik werk ook. Maar tot op heden vindt ik mijn zeilboot en mijn vrienden onderhouden wat belangrijker dan sparen "omdat het stof in mijn pc wel eens in brandt zou kunnen vliegen"quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Vipers het volgende:
[..]
Moet je werken luie flikker, ben ook student en kan wel een pc betalen.
Merk ik daar een beetje angst om aan je vrienden iets te vragen![]()
- Kunnen ze ook echt zien als je hem open hebt gemaakt, hebben ze jouw pc verzegeltquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
- Mijn garantie vervalt dan.
- Ik weet er niets van, bang om iets kapot te maken.
- En tenslotte, mijn pc werkt prima, dag in dag uit.
Ik heb ook redelijk geld als student zijnde, maar woon dan ook weer thuis, dus minder vaste lasten etc. Gelukkig heb ik een opleiding waarbij ik genoeg ruimte heb om te werken. Dit is niet bij elke student zo. Al moet ik je meegeven dat er ook genoeg luie flikkers rondlopen die geen hol doen en teren op de IBG.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Vipers het volgende:
[..]
Moet je werken luie flikker, ben ook student en kan wel een pc betalen.
Merk ik daar een beetje angst om aan je vrienden iets te vragen![]()
- In de garantie staat toch echt dat ik hem niet zelf open mag maken, en als eerlijke consument doe ik dat dan ook niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:38 schreef Vipers het volgende:
[..]
- Kunnen ze ook echt zien als je hem open hebt gemaakt, hebben ze jouw pc verzegelt.
- Open maken dat zijn misschien twee schroefjes losdraaien, verder nergens aankomen en weer dicht doen dat is toch niet te hoog gegrepen.![]()
Nope, maar als je bij je vrienden bent wel. Ik woon niet eens thuis en krijg geen studiefinanciering meer en kan toch een pc kopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:38 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik heb ook redelijk geld als student zijnde, maar woon dan ook weer thuis, dus minder vaste lasten etc. Gelukkig heb ik een opleiding waarbij ik genoeg ruimte heb om te werken. Dit is niet bij elke student zo. Al moet ik je meegeven dat er ook genoeg luie flikkers rondlopen die geen hol doen en teren op de IBG.
Maar goed, als mijn pc kapot zou zijn zou ik ondanks alles niet meteen een nieuwe kopen, eerst afwegingen maken enzo. Schijnbaar hoef jij dat niet......
Betere provider nemen, heb je daar geen last vanquote:En als bij jou internet eruit ligt, ga je dan speciaal naar vrienden en dan vragen om Fok! te kijken
Dan heb jij zeker een paar dagen in de week vrij ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:40 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nope, maar als je bij je vrienden bent wel. Ik woon niet eens thuis en krijg geen studiefinanciering meer en kan toch een pc kopen.
[..]
Betere provider nemen, heb je daar geen last van![]()
Nope niet meer ben aan het afstuderen. Gewoon een goed part-time baantje zoeken in jouw branche, dan verdien je al genoeg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:42 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker een paar dagen in de week vrij ?
Tsja @home he, dan wil dat hier wel eens gebeuren ja....
En daar komt de aap uit den mauw; voor een part-time baan, moet je wel 20 uur in de week vrij zijn...quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:44 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nope niet meer ben aan het afstuderen. Gewoon een goed part-time baantje zoeken in jouw branche, dan verdien je al genoeg.
Stop die Aap maar weer terug want je kan ook 's avonds werkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En daar komt de aap uit den mauw; voor een part-time baan, moet je wel 20 uur in de week vrij zijn...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En daar komt de aap uit den mauw; voor een part-time baan, moet je wel 20 uur in de week vrij zijn...
In welke studiegerelateerde branche werken ze s'avonds dan ??quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:51 schreef Vipers het volgende:
[..]
Stop die Aap maar weer terug want je kan ook 's avonds werken![]()
Naast 40 per week afstuderen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:51 schreef Vipers het volgende:
[..]
Stop die Aap maar weer terug want je kan ook 's avonds werken![]()
Klopt doe ik ook. Werk daarbij 's avonds nog voor mezelf en werk ook nog zaterdagsquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:51 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
![]()
En ik ben ook aan het afstuderen, zit wel 36 uur p.w op stage..... Toevallig dat ik met kerst vrijgenomen heb om even een weekje bij te beuren, want van die 200 euro stagevergoeding wordt je ook niet vrolijk.
Nou, niet in de mijne..quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:52 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
In welke studiegerelateerde branche werken ze s'avonds dan ??
Op Fok! zeker...quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:53 schreef Vipers het volgende:
[..]
Klopt doe ik ook. Werk daarbij 's avonds nog voor mezelf en werk ook nog zaterdags.
en ja ik heb ook nog een sociaal leven
In de mijne ook niet. Daar zitten ze om 6 uur lekker achter de kookplaat.quote:
Geloof wat je wilt geloven. Ik heb me enorm gelachen maar ik moet nu toch echt wegquote:
Ik geloof nietsquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:56 schreef Vipers het volgende:
[..]
Geloof wat je wilt geloven. Maar ik heb me enorm gelachen maar ik moet nu toch echt weg![]()
Ik denk juist dat ik er te weinig op heb gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:00 schreef TommyGun het volgende:
Zeker teveel pasta op gedaan? Slome
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:35 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jawel het 2e wel ja, om mijn koplamp te vervangen, ruitenwisservloeistof bij te vullen,koelvloeistof erin te gieten en om mijn accu te verwisselen, maar de rest laat ik ook lekker aan de garage over. Welke fucker tweaker gaat nou voor zijn plezier een computer open draaien
1 druppeltjes is meestal genoeg. Deze uit smeren over de hele core met bijv een bank pasje. En zorg er vooral voor dat er geen koelpasta rondom de socket komt te zitten of langs de processor want dit kan kortsluiting veroorzaken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:09 schreef babba het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ik er te weinig op heb gedaan
Ik heb het zo goed mogelijk uitgesmeerd over de core, de core ziet er ook niet verbrand uit ofzo, het enige wat ik zie is een brandvlek op een stikkertje die erop zit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:22 schreef TommyGun het volgende:
[..]
1 druppeltjes is meestal genoeg. Deze uit smeren over de hele core met bijv een bank pasje. En zorg er vooral voor dat er geen koelpasta rondom de socket komt te zitten of langs de processor want dit kan kortsluiting veroorzaken.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/705492quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:35 schreef babba het volgende:
[..]
Ik heb het zo goed mogelijk uitgesmeerd over de core, de core ziet er ook niet verbrand uit ofzo, het enige wat ik zie is een brandvlek op een stikkertje die erop zit.
Mensen die niet eens weten hoe ze zich fatsoenlijk moeten kleden zijn veel erger hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:45 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die niet eens weten hoe je een cpu koeler er fatsoendelijk opzetwhehe
Jah zulke mensen zijn er ook natuurlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:47 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Mensen die niet eens weten hoe ze zich fatsoenlijk moeten kleden zijn veel erger hoor![]()
* checkt Maikuuul's profielquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah zulke mensen zijn er ook natuurlijk
Als je het topic had gelezen, had je gezien dat die er ook gewoon fatsoenlijk opzat, er moet wat anders mis gegaan zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:45 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die niet eens weten hoe je een cpu koeler er fatsoendelijk opzetwhehe
Jajaquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:57 schreef babba het volgende:
[..]
Als je het topic had gelezen, had je gezien dat die er ook gewoon fatsoenlijk opzat, er moet wat anders mis gegaan zijn.
Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jajazeker, altijd dingen de schuld geven terwijl je het zelf bent.
Over het algemeen als mensen iets niet lukt dan geven ze het apparaat de schuld ... Een stofzuiger werkt niet goed en het is meteen een kutding.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?
mompelt iets over de maatschappij en pliesie
Jij geeft ook je brommer de schuld als hij niet wil startenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Over het algemeen als mensen iets niet lukt dan geven ze het apparaat de schuld ... Een stofzuiger werkt niet goed en het is meteen een kutding.
En wtf maatschappij en pliesie ?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij geeft ook je brommer de schuld als hij niet wil starten![]()
Ik heb idd een processor geleend. Wel langzamer maar daar kan ik mee levenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:31 schreef Miesjel het volgende:
Zoals er al eerder gezegt werd, je kunt een tweede hands cpu gebruiken. Ze zijn idd niet erg goedkoop, ongeveer 60 euro. Tenmiste daar staat er eentje voor aangeboden.
hier dus, de laatste.
Verder zou ik de koelpasta die nu waarschijnlijk overal overheen zit even weghalen met spiritus oid. Je moet er nooit teveel opdoen (maar dat zal nu wel duidelijk zijn) dat koelt niet beter ofzo.
succes verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |