Ooh shitquote:bla
Gecondoleerdquote:
OP gelezen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:17 schreef Afwazig het volgende:
Koop een socket 939 moederbord + 64 bit AMD processor. Goedkope rommel die je had, terecht dat het doorfikt [14.gif].
Ik ben ook verre van rijk maar dat bij elkaar ben je voor 200 euro klaar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:18 schreef babba het volgende:
[..]
OP gelezen?Ik ben niet zo rijk als jullie
dat is wel errug mild!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:21 schreef sr_firewire het volgende:
Waar de fuck heeft die gast het over, PASTAop een processor smeren
Vandaag heb ik 1 gratis tip en 1 opmerking.
Opmerking: NERD !
Gratis Tip: Pleeg zelfmoord
Tussen het oppervlak van de koeler en de processor moet een laagje warmtegeleidende rotzooi gesmeerd worden jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:21 schreef sr_firewire het volgende:
Waar de fuck heeft die gast het over, PASTAop een processor smeren
Vandaag heb ik 1 gratis tip en 1 opmerking.
Opmerking: NERD !
Gratis Tip: Pleeg zelfmoord
Ik werk ook, maar ik kan alleen 's avond werken en echt veel verdien je daar niet meequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:23 schreef McGilles het volgende:
Moet je maar niet denken dat als je student bent dat je niet hoeft te werken..... ga eens werken man en niet leven op alleen je studiefinanciering!
Hoe moet ik dat weten ? Een computer is om te gebruiken, niet om aan te sleutelen, dat doet de professional wel voor mequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:23 schreef babba het volgende:
[..]
Tussen het oppervlak van de koeler en de processor moet een laagje warmtegeleidende rotzooi gesmeerd worden ja
neem een credit cardquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:29 schreef babba het volgende:
[..]
Ik werk ook, maar ik kan alleen 's avond werken en echt veel verdien je daar niet mee
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:30 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten ? Een computer is om te gebruiken, niet om aan te sleutelen, dat doet de professional wel voor meOf klink ik nu dom tussen al die computernerds hier ?
Nope.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:30 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten ? Een computer is om te gebruiken, niet om aan te sleutelen, dat doet de professional wel voor meOf klink ik nu dom tussen al die computernerds hier ?
Jawel het 2e wel ja, om mijn koplamp te vervangen, ruitenwisservloeistof bij te vullen,koelvloeistof erin te gieten en om mijn accu te verwisselen, maar de rest laat ik ook lekker aan de garage over. Welke fucker gaat nou voor zijn plezier een computer open draaienquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:33 schreef Vipers het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
. Nog nooit zijn pc open gehad. Ook nog nooit onder de motorkap van je auto gekeken
Ga jij eens naar de gym met Leequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:35 schreef mcintosh het volgende:
[TK] zgan AMD 64 2800+ processor ( sempron )
Opgelost, slotje
En wat dacht je van stof in je computer enzo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:35 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jawel het 2e wel ja, om mijn koplamp te vervangen, ruitenwisservloeistof bij te vullen,koelvloeistof erin te gieten en om mijn accu te verwisselen, maar de rest laat ik ook lekker aan de garage over. Welke fucker gaat nou voor zijn plezier een computer open draaien
Dat vind ik ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:30 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:35 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jawel het 2e wel ja, om mijn koplamp te vervangen, ruitenwisservloeistof bij te vullen,koelvloeistof erin te gieten en om mijn accu te verwisselen, maar de rest laat ik ook lekker aan de garage over. Welke fucker gaat nou voor zijn plezier een computer open draaien
quote:
Vaker schoonmaken op en rond je pcquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:37 schreef Vipers het volgende:
[..]
En wat dacht je van stof in je computer enzo..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:37 schreef Vipers het volgende:
[..]
En wat dacht je van stof in je computer enzo..
Die past niet. Andere socket enzo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:35 schreef mcintosh het volgende:
[TK] zgan AMD 64 2800+ processor ( sempron )
Opgelost, slotje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |