1994 was ik 11. Ook huilend naar bed. Het was het 15e WK, mijn geluksgetal, het moest goed gaan. Huilen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef tong80 het volgende:
Ik was in 1974 12, mijn eerste bewuste toernooi dus. Ik heb gehuild als klein jongetje.
We zijn in beide gevallen genaaid door de FIFA, dat staat wel vast. Zeker in 1994 was dat bewust, in 1998 kan het gewoon een blunder van de scheidsrechter zijn geweest, al heb ik daar m'n twijfels over.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:09 schreef DivineJester het volgende:
1994 is voor mij toch een groter trauma dan 1998, de mooiste partij van het tournooi spelen en dan door die klote nieuwe buitenspel regel en die hoerige Branco naar huis gestuurd worden, wat een onrecht!
In 1998 was ik dus al gewend aan het verliezen van Brazilianen......
Ik heb ook hele goede herinneringen aan dat toernooi. Het was de zomer van mijn eindexamen, veel vrije tijd dus en met vrienden heb ik heel wat wedstrijden bekeken, met als absoluut hoogtepunt Nederland-Argentinië.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:23 schreef Cyclopssss het volgende:
Dat tournooi in '98 associeer ik nog steeds met een heerlijke zomer, lange (kroeg)nachten en verliefdheid. Plus natuurlijk de spontane straatfeesten die na gewonnen wedstrijden losbarstten.
Ik was echt serieus aan het hopen op een doelpunt van de Zwitsers (?).quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:09 schreef DivineJester het volgende:
1996 was enkel en alleen een trauma door het slechte spel van Oranje, dat we daar nog door de 1e ronde kwamen was al een godswonder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |