teabquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:21 schreef boyv het volgende:
Vraagprijs?
Ik weet het wel zeker, zie FAQ.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:36 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Vraagprijs is verplicht geloof ik...
Ik woon vrij ver weg, in Maastricht... Geen idee of je interesse hebt, laat het even weten! Anders gaat ie naar outcast_within...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:29 schreef the_jasper het volgende:
waar woon je?
als je in de buurt (groningen en omstreken) woont heb ik mss wel interesse
heb je er nog lenzen bij?
owja is vast wel een goed tehuis
ik heb er al eentje maar de lichtmeter is zo-ongeveer stuk
en repareren is erg duur
Ik denk dat het een subtiele hint is dat je daar ook heen moet verhuizen...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef the_jasper het volgende:
geef maar aan outcast
tis een beetje ver weg![]()
trouwens waarom komt iedereen waarmee ik handel probeer te doen uit maastricht![]()
Ik zit ook nog met 2 nikon body's in mijn maag.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef Smoel het volgende:
Misschien kun je hem bij Foto Rembrandt (in het centrum van Maastricht) ruilen voor een fotorolletje / gratis afdrukken. Zij verkopen ook 2ehands fototoestellen, dus misschien hebben ze er interesse in. Ik wil mijn analoge spiegelreflex (Nikon F80) ook kwijt, dus ik heb zelf geen interesse...
Pijnlijke zaak.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik zit ook nog met 2 nikon body's in mijn maag.
Welke? Overigens staat mijn Nikon F80 nu ook in de V&Aquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik zit ook nog met 2 nikon body's in mijn maag.
Je reageert niet op mijn e-mails... Zoals gezegd voor 10 euro en verzendkosten is ie van jou. Geef wel even je adres door...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:00 schreef outcast_within het volgende:
flieft
10 euro? verzendkosten delen?
Ik heb nog een F60 en een F65.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:22 schreef Smoel het volgende:
[..]
Welke? Overigens staat mijn Nikon F80 nu ook in de V&A
He toch, ik heb je toch al 2 mails gestuurd. naar die zentuinAtyahooquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:11 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Je reageert niet op mijn e-mails... Zoals gezegd voor 10 euro en verzendkosten is ie van jou. Geef wel even je adres door...
Ik heb je al 2x teruggemaild. Als je accoord gaat met 10 euro en verzendkosten voor jouw rekening dan moet je me jouw adres even mailen, dan gaat ie na betaling op de post. Heb je mail van mij terug gekregen? Check anders je spambox even of zo?quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
He toch, ik heb je toch al 2 mails gestuurd. naar die zentuinAtyahoo
taipau666at hotmail.com is mijn adres iig.
Wat jammer zeg dat het zo gelopen is. Ik check iedere dag mijn email om te kijken of ik antwoord van jou heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |