Hoiquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:33 schreef Aventura het volgende:
Ik ga misschien wel heen. Bij gebrek aan festivals in NL dit jaar
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:33 schreef Aventura het volgende:
Ik ga misschien wel heen. Bij gebrek aan festivals in NL dit jaar
Je zou het bijna zeggen, zou ook best logisch zijn, maar wel een beetje flauw; maiden, priest, maiden, priest...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:39 schreef Djaser het volgende:
[afbeelding]
Is dit een hint dat Judas Priest komt?
Maarja dat is graspop he, dat is het mindere van dit festival. Om de 2 jaar staan er wel weer dezelfde grote acts...Jammer maar het aanbod wordt natuurlijk ook steeds minder, nog even en dan hebben we niks meer qua ouwe echte metal/rock bands...quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je zou het bijna zeggen, zou ook best logisch zijn, maar wel een beetje flauw; maiden, priest, maiden, priest...
nee, Manowar kan in april niet touren, want rond die tijd zouden ze eigenlijk op tour gaan. Graspop is pas in juni.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:13 schreef Djaser het volgende:
Ja maar Manowar kan niet touren wegens een ongeluk met de band.
we kunnen toch wel wat creatiefs bedenken?????quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja... monstertje ging komen op ....de 6e van de 6e in ( 0 ) 6 toch......
maar ja..... moet ie dan mee ofzo?
kweeniequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we kunnen toch wel wat creatiefs bedenken?????![]()
Daar zullen zeker nog meer tourdatums bijkomen als je die info van de metallica website hebt, dan zouden ze maar 5 optredens in Europa geven waaronder 4 festivaloptredens. Dit lijkt me echter erg weinig en er zullen zeker nog meer datums bijkomen, althans dat denk ik..quote:Metallica is ook onwaarschijnlijk omdat ze drie weken ervoor hun laatste tourdatums in Europa hebben
Ze spelen op de vrijdag en er staat niks dat het de afsluiter van de vrijdag is. De headliner speelt op zondag...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:39 schreef Seborik het volgende:
Haha, how low can you go met Whitesnake als headliner.
Wow, je zegt het net alsof ik nog nooit naar Graspop geweest ben.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef denka het volgende:
[..]
Ze spelen op de vrijdag en er staat niks dat het de afsluiter van de vrijdag is. De headliner speelt op zondag...
Graspop veteraanquote:Op zondag 19 februari 2006 19:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wow, je zegt het net alsof ik nog nooit naar Graspop geweest ben.
Zie ook de opmerking van Djaser, schat.
nog ff en op het arrow classic rock festival staan nog meer nieuwere bands dan op graspopquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:28 schreef Djaser het volgende:
En jawel Helloween komt.
Het is even zoeken op de site van SPV maar als je op Duitse site onder de tours gaat zoeken naar Helloween vind je dit lijstje:
Termine für Helloween
met
25 Jun 2006 B Desselt Graspop Festival Festival
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:13 schreef Djaser het volgende:
Ja maar Manowar kan niet touren wegens een ongeluk met de band.
Guns N' Roses geloof je toch zelf niet?
Metallica is ook onwaarschijnlijk omdat ze drie weken ervoor hun laatste tourdatums in Europa hebben.
http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=48652quote:GUNS N' ROSES have been added to the lineup of this year's Download festival, joining headliners METALLICA who were confirmed earlier in the month.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |