Lijkt me niet danquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef sr_firewire het volgende:
Omdat er hier nogal veel koffie gedronken![]()
quote:
1: Stoer taalgebruikquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:33 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Geloof geen zak van je verhaal ongeziene tiefus nerd
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:33 schreef Kuuke2k5 het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:33 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Lijkt me sterk dat er dan veel koffie gedronken wordtquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef sr_firewire het volgende:
Omdat er hier nogal veel koffie gedronkenwordt leek het me een strak plan om een plastic bekertje te pakken van de stapel, dit te kreuken (zodat er een klein haarscheurtje in komt), terug te vouwen en ergens middenin de stapel terug te plaatsen.
Nou zo gezegd zo gedaan. Ik vanmorgen rond een uur of 10 een bekertje gepakt, klein scheurtje erin gedaan dat je met oog niet zag en terug gedaan op de stapel. Omdat ik vlak bij de automaat in de buurt zit kon ik precies in de gaten houden totdat het moment supreme plaatsvond.
Twee uur later was er nog niks gebeurd, dus had het afwachten opgegeven en was verder gegaan met mijn werk.
Nietsvermoedend liep ik dan ook een kwartier geleden richting die automaat om zelf een bakkie te halen. Bekertje erin, zwarte koffie en terug naar mijn kamer. Bleek juist dat ik mijn eigen kapot gemaakte bekertje gepakt had. Gevolg mijn hele trui en broek onder de koffie
![]()
Kon me dan niet even godverdomme iemand waarschuwen dat dat bekertje druppeldeKut collega's !!!
Ok, jij je zin: Het woordje OP moet veranderd worden door Tussenin. Azijnzeikertquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:38 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er dan veel koffie gedronken wordt![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:39 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ok, jij je zin: Het woordje OP moet veranderd worden door Tussenin. Azijnzeikert![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:27 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik snap er niks van...
Snap je wat ik bedoel?
Dan had het niet in klaagbaak gestaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:38 schreef RedDevil085 het volgende:
Had je ook een topic geopend als een van je collega's z'n fikken had verbrand en een paar weken niet meer had kunnen werken?![]()
Oh. Jij kent zijn collega ...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:56 schreef jeldrik het volgende:
[..]
Dan had het niet in klaagbaak gestaan![]()
Kan ik begrijpen als ik je profielfoto bekijk.......quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:25 schreef H00psta het volgende:
IK GELOOF ER GEEN DROL VAN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |