Loop al een tijdje stage voor mijn afstudeerproject op een bedrijf bij mij in de buurt, maar het begint me eerlijk gezegd erg te vervelen. Vandaar dat ik zo nu en dan wel eens wat kwajongensstreken uithaal bij mijn collega's.
Gisteravond had ik een geniale ingeving die ik dan ook vanmorgen uitgevoerd heb;
Omdat er hier nogal veel koffie gedronken
![]()
wordt leek het me een strak plan om een plastic bekertje te pakken van de stapel, dit te kreuken (zodat er een klein haarscheurtje in komt), terug te vouwen en ergens middenin de stapel terug te plaatsen.
Nou zo gezegd zo gedaan. Ik vanmorgen rond een uur of 10 een bekertje gepakt, klein scheurtje erin gedaan dat je met oog niet zag en terug gedaan op de stapel. Omdat ik vlak bij de automaat in de buurt zit kon ik precies in de gaten houden totdat het moment supreme plaatsvond.
Twee uur later was er nog niks gebeurd, dus had het afwachten opgegeven en was verder gegaan met mijn werk.
Nietsvermoedend liep ik dan ook een kwartier geleden richting die automaat om zelf een bakkie te halen. Bekertje erin, zwarte koffie en terug naar mijn kamer. Bleek juist dat ik mijn eigen kapot gemaakte bekertje gepakt had
![]()
. Gevolg mijn hele trui en broek onder de koffie
Kon me dan niet even godverdomme iemand waarschuwen dat dat bekertje druppelde
![]()
Kut collega's !!!