Hij zette er eens slotje op hoor. Anders was het nog open.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:24 schreef Afwazig het volgende:
Ja geef buzzer maar de schuld.. jullie begonnen met je offtoppic gezeur![]()
![]()
.
![]()
Als iedereen ontopic bleef net zoals ik deed, was er geen reden voor een slotjequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:25 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Hij zette er eens slotje op hoor. Anders was het nog open.
Nee hoor, dan had deel 2 ook al vol gezeten denk ik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:25 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Hij zette er eens slotje op hoor. Anders was het nog open.
Ja want iedereen was meer dan bereid die arme lyanne te helpen met dr midi'squote:Op woensdag 4 januari 2006 13:28 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nee hoor, dan had deel 2 ook al vol gezeten denk ik.
Maar TS ging zelf ook wegquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:28 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nee hoor, dan had deel 2 ook al vol gezeten denk ik.
Das niet helemaal waar.quote:
Nou dat vind ik ook, mensen moeten eens leren elkaar te respecteren en ontopic te blijvenquote:
Film al gezien?quote:
Neequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nou dat vind ik ook, mensen moeten eens leren elkaar te respecteren en ontopic te blijven.
[..]
Film al gezien?
Hij is al maanden uit in japanquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik wist niet dat ie al uit was!
Maar het was mn topic helemaal niet dus dat kan natuurlijk niet hehquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:44 schreef RedDevil085 het volgende:
Hebben ze hier geen centraal "ey, mijn topic, wat doe je" topic voor? Oprotten met die mik, vervelend persoon.
We haten je.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:18 schreef Afwazig het volgende:
Waarom bleven jullie niet gewoon ontopic?![]()
![]()
Spreek voor jezelf nerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |