De oplossing:quote:Friesland
Bordspel met een M.
Edit (verwijder) dan even je hele bericht, incl. het te grote plaatje...thanksquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:09 schreef kaspermols282 het volgende:
sneltrein (Ja die heb je daar ook)
[afbeelding]
het latijnse woord voor mol en ook een tv zender met een T
-edit-
te laat![]()
Is ie te lastig? Hint nodig?quote:Dorp in de gemeente Groesbeek (Gelderland) met een H
Nee...het Bijbels openluchtmuseum is daar ook gevestigd.quote:
huh? bedoel je www ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:31 schreef kaspermols282 het volgende:
een onderdeel van een site met een W
KOE LOE KAIquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef inkie1010 het volgende:
Daredevil
[afbeelding]
Iets wat je bij de chinees kunt eten met de K
Fout.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:14 schreef gabiballetje het volgende:
Tom Waddell
Turing ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:20 schreef gabiballetje het volgende:
Alan Turing moet het dan haast wel zijn
EverQuestquote:
wat is een dod?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:02 schreef gabiballetje het volgende:
Hoe heet de schrijfster van het boek "Een dod in de sneeuw" beginnen met een S ?
Ik kan het werkelijk niet vinden! Wel 'DE dode in de sneeuw' maar daarvan begint de naam niet met een S...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:02 schreef gabiballetje het volgende:
Incredimail
[afbeelding]
Hoe heet de schrijfster van het boek "Een dode in de sneeuw" beginnen met een S ?
typefout hersteld
hij is moeilijkquote:Op maandag 9 januari 2006 20:25 schreef ILCILA het volgende:
Chanouka
[afbeelding]
Communacatiemiddel op computer met een M
Uhm. Bratislava ligt in Slowakije en niet in Slovenië. Wel opletten op school he.quote:
Pall Mall.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:06 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
nog ff genieten van het roken (donderdag ga ik stoppen): sigarettenmerk met een P
laat ik die nou net zelf ook roken!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:10 schreef AtraBilis het volgende:
[..]
Pall Mall.
[afbeelding]
Omdat de vorige te moeilijk was. Bier van oorsprong uit Groenlo, thans gebrouwen in Boekelo, in het Oosten des lands, met de slogan Vakmanschap is Meesterschap en beginnend met een G.
Die is enkel Duits nagesynchroniseerd!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:27 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
oei die was lastig
[afbeelding]
automerk met een Z
Lola?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:31 schreef Flibble het volgende:
[..]
Die is enkel Duits nagesynchroniseerd!Een ECHT Duitse film graag!
Margriet is geen dagblad maar een te groot weekbladquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:48 schreef twentuh9 het volgende:
[afbeelding]
een moeilijke....
schuinrandje aan (straat) stenen, wat er voor dient dat als je het gelegt hebt,het een mooi recht geheel vormd. met een " V "
Dat is zo niet te vinden, graag meer info of een andere vraag.quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:32 schreef twentuh9 het volgende:
Thüringen
[afbeelding]
Duitse Volksband komend uit een dorpje met een groot imposant gebouw waar misschien wel eens een koning of heerschap in heeft gewoond. met een "K"
te moeilijk ja?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:45 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Dat is zo niet te vinden, graag meer info of een andere vraag.![]()
Ehm twentuh9...ik vroeg een dartspeelsterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:25 schreef twentuh9 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
verbinding tussen ruggemerk en de hersenen, met een " H "
ps. sorry voor de laate reactie bij mijn vorige post....
is dat niet een afbeelding van de CryoSat: een satelliet of kunstmaan? Dat is toch geen planeet? Europa is ook een maan van Jupiter. Maar dan houdt 't volgens mij op hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:30 schreef floydvisser het volgende:
planeet met e..europa[afbeelding]
volgens mij idd wel.. opzich is het een planeet en een maan volgens mij issie per ongeluk in de baan van jupiter gekomen en toen blijven hangen..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:52 schreef AtraBilis het volgende:
[..]
is dat niet een afbeelding van de CryoSat: een satelliet of kunstmaan? Dat is toch geen planeet? Europa is ook een maan van Jupiter. Maar dan houdt 't volgens mij op hoor.
Wat is de nieuwe vraag overigens?
Nee, dat is 'm niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:27 schreef floydvisser het volgende:
oe weet het niet zeker maar...
[afbeelding]
18de president van amerika, met een r
Mijn bronnen suggereren een U of een G. Of 19e.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef floydvisser het volgende:
deze dan..?
[afbeelding]
18de president van america met een r![]()
Dat is een computerprogrammaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:55 schreef whistler0305 het volgende:
Adobe Photoshop
[afbeelding]
een brandweerauto met een L
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:12 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Dat is een computerprogrammaik zocht een echte illustrator (je weet wel, het beroep)
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:14 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
[afbeelding]
Anton Pieck bij deze .
Japans Houtsoort met de G proceed
boter is geen zoet broodbeleg...maar let's proceedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:04 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
naam van de blauwe vis uit finding nemo..met een D
het is nog vroeg... denk ik jou is een keer voor te wezenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:08 schreef samdeman1984 het volgende:
Film is Jarhead, net te laat sloffie
edit: en niet ineens je plaatje veranderen in bart de graaff, ik zag duidelijk een afbeelding van nailpin. Foei!![]()
Iets meer info svp (acteur, jaartal, regisseur o.i.d.)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:09 schreef Sloffie het volgende:
Samaras
[afbeelding]
Film in 2e wereld oorlog waar een kerel 12 gevangen meneemt op een missie in duitseland om een belangrijk figuur neer te schieten met een T (the)
Ik zei TEKENFILMCLOWNquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef samdeman1984 het volgende:
Coco de Clown
[afbeelding]
Hondensoort met een C
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-
Das dus meer een D, maar goed....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:30 schreef whistler0305 het volgende:
dokter Vlimmen
ach Steffi Graf lijkt mij ook meer een Duitse tennisster met een S...quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:09 schreef Smurfin het volgende:
Ik heb bijna een uur gezocht en kan niets vinden.
Reza-impreza laat zich even niet zien, dus even een nieuwe vraag;
die wordt echt overal met een K geschrevenquote:
Oepserdefloeps mijn fout ,quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:42 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
die wordt echt overal met een K geschreven]
Jaartal / Ned. of Eng. film?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:47 schreef samdeman1984 het volgende:
The Blueskins - Change My Mind
[afbeelding]
Film over een vechtende kamper met een S
Wodka met een toastje Kaviar ia GOEDquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:57 schreef samdeman1984 het volgende:
chapeau Reza![]()
edit: Wodka met een rauw stuk vlees?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |