dit is serieus bedoeld, ga even naar ONZ wieberen als je wil ja?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:32 schreef Nierskneuter_ het volgende:
Nee hij wil um echt kopen.
Ik zou um vast opsturen heeft ie um snel
dus als ik zeg, gast we doen t via western union, dan is alles oke?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:32 schreef clowncloon het volgende:
zolang hij eerst het geld overzet via western union en jij het kan afhalen....geen probleem. Maar dit klinkt op zich wel erg wazig.
Hij wil wel heel graag nader kennis met je maken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:30 schreef ID-Tweak het volgende:
i look forward to have your full name and your account details.
ach als ik mn geld krijg via western union, en ik verstuur mn ibook, dan is t mij goed, zal me echt een rotzorg zijn wat er daarna met de iBook gebeurdquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
een werkende neger is sowieso al raar.
Maar dit zo ik al hélemaal niet vertrouwen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:34 schreef Slarioux het volgende:
Je krijgt een cheque, en die cash je bij de bank. Een paar weken later blijkt de cheque te bouncen en pakt de bank het geld weer af. Geld weg, laptop weg.
Daarom heb ik hem even aangepast!quote:
Nee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:33 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
dus als ik zeg, gast we doen t via western union, dan is alles oke?
zoals de PPP Powerbookquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:49 schreef Lucille het volgende:
Je zou een doos met een steen erin kunnen versturen, dan hebben de neppers ook pech.
Ebay : Nigeriaanse koper?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik meende me ook nog een topic te herinneren, iemand die het zou gaan testen ook..
Als je daar al je gevoel bij nodig hebt!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:22 schreef cyberbull het volgende:
mijn gevoel zegt dit zaakje iig niet te vertrouwen. hier klopt duidelijk iets niet
Oh ja, en Elvis leeft nog.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef trigt013 het volgende:
klopt, banken en verzekeraars zijn de grootste oplichten in deze maatschappij
Hoe denk je dat al die schurkenstaatjes hun geld krijgen om wapens te kopen, dat gaat via westerse banken.
Of je verdiept je eerst in de materie en als je een cheque gaat verzilveren bij een bank vraag je of ze de cheque na-incasso willen afrekenen. Heb je ook dat geneuzel niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:01 schreef DzjieDub het volgende:
Het probleem zou zijn opgelost als banken gewoon hun verantwoordelijkheid namen in plaats van telkens nieuwe manieren te bedenken om mensen uit te zuigen... zodra een bank zo'n cheque accepteert is het HUN verantwoordelijkheid. Dan mogen ze zo'n cheque desnoods tien keer controleren voordat ze 'm aannemen, maar als zij "mij" uitbetalen wil ik daarna geen gezeur meer hebben van die bank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |