Zo lullig ? Het scheelt je gvd 135 euro ! Dat is 1/3 van het bedragquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:44 schreef Opperuiver.com het volgende:
Oeps.... Nou Ik ga effe berekenen wat de prijzen los moeten zijn
Daar had ik nog niet bij nagedacht![]()
Terug sturen kan zeker, Maar vind ik zo lullig![]()
Ik noteer even wie eventueel interesse in wat heeft.... Maar alleen als ik alles kwijt word gaat het los weg!
Ik wil je verklaring wel eens horen van al die spullen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:55 schreef Opperuiver.com het volgende:
je onderschrift onder je avantar doet je eer aan...![]()
Je hebt op z'n zachtst gezegd de schijn tegen. Iemand die 130,- laat liggen en een history heeft van nagenoeg enkel verkopen van apparatuur voldoet wat mij betreft aan het profiel handelaar maar goed.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:55 schreef Opperuiver.com het volgende:
je onderschrift onder je avantar doet je eer aan...![]()
Beter had ik het niet kunnen verwoorden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je hebt op z'n zachtst gezegd de schijn tegen. Iemand die 130,- laat liggen en een history heeft van nagenoeg enkel verkopen van apparatuur voldoet wat mij betreft aan het profiel handelaar maar goed.
I'm out
1 zo'n reepje kost nieuw al 60 euro meende ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:12 schreef Hamergek het volgende:
2x 512MB Kingston geheugen PC3200
60 euro incl verzenden
Als hij 30 euro per reepje vraagt lijkt me dit toch redelijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:14 schreef WesHell het volgende:
[..]
1 zo'n reepje kost nieuw al 60 euro meende ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |