Mensen zijn allemaal vervangbaar, en zo niet, dan zul je ze toch eens moeten missenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:21 schreef __Saviour__ het volgende:
M'n eerste knuffelkonijn
voor de rest is alles wel vervangbaar denk ik. Bepaalde mensen uitgezonderd uiteraard.
Ja, maar ik bedoelde als in: die mensen zou ik zelf nooit wegdoenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:23 schreef Spooky4u het volgende:
Mensen zijn allemaal vervangbaar, en zo niet, dan zul je ze toch eens moeten missen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:30 schreef Skv het volgende:
Mn vriendin, mn dvd's, mn laptop..
Hooguit vernieuwen of een ander medium voor hetzelfde gebruiken. Voor de rest wegdoen zit er niet meer in.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:35 schreef _Flash_ het volgende:
Die PC zal je toch eens wegdoen gok ik zo.
Foto's dat zijn herinneringen die je hebt, natuurlijk zitten die ook in je hoofd, maar op een foto is het allemaal even iets duidelijker, leuke momenten zijn vastgelegd etc. etc.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:21 schreef Aaargh! het volgende:
Waarom noemt iedereen foto'sAlsof je daar ooit naar kijkt.
Nu ik er zo ff over denk: volgens mij heb ik helemaal niets dat absoluut onvervangbaar is (afgezien van huisdieren).
Ik heb helemaal niet dat soort foto's, dat vind ik ook het meest achterlijke soort foto's om te nemen. Als ik een foto maak dan is het een foto om de foto (het moet een mooi plaatje zijn) en niet om de situatie of de herinnering.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Foto's dat zijn herinneringen die je hebt, natuurlijk zitten die ook in je hoofd, maar op een foto is het allemaal even iets duidelijker, leuke momenten zijn vastgelegd etc. etc.
Tja.. daar kan ik niets aandoen! Maar je hebt vast wel andere foto's die leuk zijn!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:34 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet dat soort foto's.
Nee, eigenlijk niet. Zowieso geen afdrukken maar digitaal eigenlijk ook helemaal niks wat ik echt zou willen bewaren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Tja.. daar kan ik niets aandoen! Maar je hebt vast wel andere foto's die leuk zijn!
Tja dat kan natuurlijk ook! Ieder zijn ding!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:37 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Zowieso geen afdrukken maar digitaal eigenlijk ook helemaal niks wat ik echt zou willen bewaren.
Ik geef gewoon helemaal niks om foto's als herinnering.
Wat een gelul.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:45 schreef Starlie het volgende:
Edit: Ik zie nu pas dat je een man bent... Bij mannen is dat volgens mij sowieso anders wat foto's enz. betreft!
Moet je lezen: ik zei ook VOLGENS MIJ is het bij mannen anders, wil niet zeggen dat ik elke man bedoel hoor!quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:39 schreef Laton het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Foto's, mijn eigen schilderingen..en mijn eigen muziek zou ik nooit kwijt willen.![]()
En hoezo zijn huisdieren onvervangbaar?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:21 schreef Aaargh! het volgende:
<..>
Nu ik er zo ff over denk: volgens mij heb ik helemaal niets dat absoluut onvervangbaar is (afgezien van huisdieren).
Nou ik heb van een bepaalde vakantie wat foto's en die zou ik echt niet willen kwijtraken hoor, die zijn best veel waard voor me!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:34 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet dat soort foto's, dat vind ik ook het meest achterlijke soort foto's om te nemen. Als ik een foto maak dan is het een foto om de foto (het moet een mooi plaatje zijn) en niet om de situatie of de herinnering.
Ik heb ook mn laptop.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:53 schreef Racemol het volgende:
Heel goed Agiath.. Het zou hier namelijk over sentimentele waarde moeten gaan.
Helaas zijn heel veel mensen zo bezittelijk dat ze zelfs hun laptop niet weg zouden doen. Ze vergeten alleen dat het ooit stuk zal gaan en dan toch vervangen - en dus weggegooid - gaat worden. Ik heb dan ook het gevoel alsof het meer een pats topic is, kijk ik heb iets heeeeeeel moois en daar wil ik nooit meer van af.
Ja hier ook..quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb ook mn laptop.
Waarom? Daar staan al mijn foto's op en alle muziek die ik mooi vind.
Dat ik deze dus niet kwijt wil, zegt niks over dat ik dat post omdat ik met mn laptop wil patsen.
Maar dr zit spul in van emotionele waarde.
Je bent nu, 13?? Aan je schrijfstijl te zien tenminste..quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:55 schreef Bot13 het volgende:
Ik zal nooit mijn ketting afdoen, die ik heb gekregen van mijn ouders toen ik 12 werdt.
Hoewel ik hem nog geen 4 jaar draag, vind ik het toch al zo belangrijk voor me, dat ik echt wild wordt als ik merk dat ik hem niet meer om heb.
Ik heb hem sinds m'n 12e verjaardag ook nooit meer afgedaan, zelfs niet voor uitzonderingen.
Als jij even op had gelet had je kunnen zien dat ik nu 15 ben.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:57 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Je bent nu, 13?? Aan je schrijfstijl te zien tenminste..
Jouw reacties blijven ook kinderachtig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:09 schreef Sport_Life het volgende:
ach 13 of 15... je blijft een kind.
Knul, de meerderheid van het internet is wel ouder dan jou, weet je toch wel heh?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:10 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Jouw reacties blijven ook kinderachtig.
Achossie, verkeerd geschreven.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:11 schreef fallrite het volgende:
[..]
Knul, de meerderheid van het internet is wel ouder dan jou, weet je toch wel heh?![]()
Volgens mij hoort daar echt geen -w achter hoor. -w is van bezit, dus "jouw auto", "jouw fiets", maar niet "ouder dan jou". Nu maak je zelf een foutje hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:14 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Achossie, verkeerd geschreven.
"Je bent zeker 13 nu? Aan je schrijfstijl te zien wel."
Back ontopic![]()
Ik zal nooit mijn horloge wegdoen, die van mijn opa is geweest. Ik draag hem niet meer, maar hij ligt in de kast.
Hij zou eigenlijk naar de prullenbak gaan, maar ik heb 'm zelf onderschept 5 jaar geleden, dus ik mocht hem houden.![]()
Ik heb hetzelfde. Realiseerde me laatst dat we maar heel erg weinig foto's van mij en mijn vriendin samen hebben terwijl we al heel lang samen zijn, puur omdat ik dat soort foto's haat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:34 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet dat soort foto's, dat vind ik ook het meest achterlijke soort foto's om te nemen. Als ik een foto maak dan is het een foto om de foto (het moet een mooi plaatje zijn) en niet om de situatie of de herinnering.
Ja hallo, alsof jij recht van spreken hebt om te klagen over andermans taalniveau met "werdt" - en je weet gewoon dat er opmerkingen komen als je vemeldt dat je 15 bentquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:14 schreef Bot13 het volgende:
[..]
@hieronder: Je niveau mén, ongelovelijk. Ik doel op "ouder dan JIJ"![]()
lui get a fucking life.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:37 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ja hallo, alsof jij recht van spreken hebt om te klagen over andermans taalniveau met "werdt" - en je weet gewoon dat er opmerkingen komen als je vemeldt dat je 15 bent![]()
ontopic: mijn gitaren, drum, bass, foto's en kleine dingen die ik van mijn vrienden gehad heb.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:14 schreef Bot13 het volgende:
@hieronder: Je niveau mén, ongelovelijk. Ik doel op "ouder dan JIJ"![]()
Dus eigenlijk is je laptop niet van enkele waarde, maar de laptop die erop staat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb ook mn laptop.
Waarom? Daar staan al mijn foto's op en alle muziek die ik mooi vind.
Dat ik deze dus niet kwijt wil, zegt niks over dat ik dat post omdat ik met mn laptop wil patsen.
Maar dr zit spul in van emotionele waarde.
Zoo, idd! Die blijven toch nog het lekkerst zitten.. en er staat een handtekening op van Golden Earring!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
Mijn Allstars. Mijn fijne, afgetrapte Allstars, die overal mee naartoe gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |