Geweldig he, niets snappen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:34 schreef Christine het volgende:
[..]
7 jaar ouder dan wie
Dan jou? acht jaar scheelt dat, schat
Ik snap je niet
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
Geweldig he, niets snappen?
Ik zou ook wel eens niets willen snappen, heeeeeeerlijk lijkt me dat.![]()
okay okay!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:36 schreef Christine het volgende:
[..]
(Maar volgens mij zijn we offtopic zo)
Oh dat is erg! Dan staan er 2 lelijkerds en dan moet je toch op 1 foto klikken! Nou ja 'moet', maar goed je snapt 'm wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik kreeg op paiq ook soms echt 2 superlelijke meiden te zien waar je dan een keuze uit moet makennee bedankt.
Paiq, het concept was leuk maar er zitten iets teveel haken en ogen aan, waarvan de afstanden waar geen rekening mee wordt gehouden nog wel de ergste is.
Ga geen 300km rijden elke keer als ik iemand wil zien of ontmoeten
.....etc
Scheelt het uiteindelijk? Ik heb bepaalde foto's waar ik altijd op stem als ik ze tegenkom, maar matchen, ho maar...quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef Christine het volgende:
Hebben jullie ook wel eens op paiq dat je niet elke afweging bij het foto's klikken even doordacht maakt, zodat je soms pas ziet wát je eigenlijk geklikt hebt, als het al te laat is?
Zo heb ik net geklikt op een jongen in bikini
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef Christine het volgende:
Hebben jullie ook wel eens op paiq dat je niet elke afweging bij het foto's klikken even doordacht maakt, zodat je soms pas ziet wát je eigenlijk geklikt hebt, als het al te laat is?
K_i_m is dan ook gebruikelijkerwijs te druk met het afpoeieren van 20-jarigen om met jou te matchen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scheelt het uiteindelijk? Ik heb bepaalde foto's waar ik altijd op stem als ik ze tegenkom, maar matchen, ho maar...![]()
Mag ik één keer raden? De foto's van k_i_m?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scheelt het uiteindelijk? Ik heb bepaalde foto's waar ik altijd op stem als ik ze tegenkom, maar matchen, ho maar...![]()
Lul!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
K_i_m is dan ook gebruikelijkerwijs te druk met het afpoeieren van 20-jarigen om met jou te matchen.
Stom wijf!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Mag ik één keer raden? De foto's van k_i_m?
Jullie creëren gewoon een eigen waarheid. Ik ben me van geen kwaad bewust!quote:
Even zo vaak sta je voor de keus tussen een jongen met lang okselhaar in bikini en een puisterige jongen van 1.50 hoog met een pilsje van 2 liter in zijn hand... wat zou jij doen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef Christine het volgende:
Op 'menu' klikken en dan 'foto's beoordelen', dan krijg je weer andere foto's te zien!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Even zo vaak sta je voor de keus tussen een jongen met lang okselhaar in bikini en een puisterige jongen van 1.50 hoog met een pilsje van 2 liter in zijn hand... wat zou jij doen?
Maar nerds kunnen ook aardig en lief en stoer zijn hoor!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef Christine het volgende:
Wel grappig. Vóór PaiQ wist ik niet dat er zoveel nerds bestonden.
Gewoon 'F5' kan ook, pruts-IT'er.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op 'menu' klikken en dan 'foto's beoordelen', dan krijg je weer andere foto's te zien!
Ja maar dat dilemma blijft zich herhalen, je kunt het niet eeuwig blijven ontlopen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op 'menu' klikken en dan 'foto's beoordelen', dan krijg je weer andere foto's te zien!
Ik heb bij de hele lelijke dat ik kiezen in iemands voordeel al teveel eer vind en bij de hele knappe dat ik niet wil kiezen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef Christine het volgende:
Ik pas me aan aan mijn publiek in plaats van dat ik mijn toetsenbord fetish opdring aan onwetende vrouwen...quote:
Dat is dan ook direct de enige fetish die je niet van plan bent op te dringen aan onwetende (en vooral onvermoedende) vrouwen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan mijn publiek in plaats van dat ik mijn toetsenbord fetish opdring aan onwetende vrouwen...![]()
ik wiebelde tussen de 6.5 en een 7quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef suikerzoet het volgende:
Ok en nu eerlijk zeggen........ ik kom er net achter dat je foto's blijkbaar een score krijgen en dat erbij staat hoe vaak erop geklikt is en wat het bijbehorende cijfer is. Durft iemand dat te vertellen?
In het begin bracht het me nog wel voldoening dat er bij het klikken bij de andere foto zo'n grote, rodequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb bij de hele lelijke dat ik kiezen in iemands voordeel al teveel eer vind en bij de hele knappe dat ik niet wil kiezen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |