Alleen 's weekends, vermoedelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:17 schreef Litpho het volgende:
Als je 99 geïnteresseerde vrouwen zou kennen, zat je dan op Paiq?
Ik ben al een half uur niet meer aan het speeddaten, ik heb geen zin om elke keer jongetjes van 20 weg te moeten drukken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:12 schreef Capa het volgende:
[..]
Pfoe ben ik ff blij dat ik daar niet tussen sta.![]()
(volgens mij zat ik net met jou te spietdeten trouwens maar je hebt me weggestuurd)
Ik dacht je in de foto's te herkennen maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben al een half uur niet meer aan het speeddaten, ik heb geen zin om elke keer jongetjes van 20 weg te moeten drukken.
Klinkt herkenbaar. Volgens mij ben ik bij Paiq ook in de kneuzen-poule terecht gekomen. Reden waarom ik er maar gewoon niet meer kom.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar rot foto's voorbij, continu de meest vreselijke 2...
Volgens mij moet ik "hoe belangrijk vind je het uiterlijk" wat hoger zetten?![]()
![]()
Ik heb jou al een aantal keer voorbij zien komen ja...quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar. Volgens mij ben ik bij Paiq ook in de kneuzen-poule terecht gekomen. Reden waarom ik er maar gewoon niet meer kom.![]()
Hm ja dat gevoel kreeg ik ook al.... ik vond het werkelijk 10 keer niks. Zo'n chat met een onbekende en dat idee achter die langzaam verschijnende foto is leuk en origineel. Maar het valt steeds zo tegen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar. Volgens mij ben ik bij Paiq ook in de kneuzen-poule terecht gekomen. Reden waarom ik er maar gewoon niet meer kom.![]()
Ah! Een medekneus!quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb jou al een aantal keer voorbij zien komen ja...![]()
Ach, zolang ik nog in dezelfde poule val als jou en suikerzoet, die heb ik ook al genoeg voorbij zien komen, dan kan ik nog wel leven met die benoeming...quote:
Tis inderdaad elke keer weer behoorlijk schrikken als je de foto te zien krijgt. Krijg er zelf ook zo'n minderwaardigheidscomplex van: "Ben ik dan zelf zo lelijk dat ze denken dat dit een goeie match voor mij is?" Ik bedoel, uiterlijk is niet zaligmakend, maar kom op zeg! Het oog wil toch ook wel wat!quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:08 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Hm ja dat gevoel kreeg ik ook al.... ik vond het werkelijk 10 keer niks. Zo'n chat met een onbekende en dat idee achter die langzaam verschijnende foto is leuk en origineel. Maar het valt steeds zo tegen.
Ik kreeg op paiq ook soms echt 2 superlelijke meiden te zien waar je dan een keuze uit moet makenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar rot foto's voorbij, continu de meest vreselijke 2...
Volgens mij moet ik "hoe belangrijk vind je het uiterlijk" wat hoger zetten?![]()
![]()
Ik vind foto's met huisdieren juist hartstikke leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef Sylvana het volgende:
of foto's met huisdieren of baby's ofzo
Daar betrap ik mezelf wel eens op, dat ik meer stem vanwege het huisdier, dan de persoon erbij...quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik vind foto's met huisdieren juist hartstikke leuk.
En toch gaan alle waarschuwingslampen branden als ik een foto met een baby erop zie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:05 schreef Sylvana het volgende:
meestal zijn het de baby's van anderen hoor
Begon z`n naam toevalllig met een J?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik durf niet meer in te loggen. Ik heb gisteren met iemand zitten praten die ik eigenlijk het liefst weer uit mijn lijst flikker, maar omdat ik meer foto's wilde hebben heb ik mijn msn adres gegeven. Gezien het feit dat het een gevoelige jongen is die zichzelf een dichter vind (. )vind ik het te lullig om hem én te blokkeren én van mijn lijst af te knallen.
Ik ben gewoon veel te aardig voor dit date gedoe.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:01 schreef Klare het volgende:
[..]
Begon z`n naam toevalllig met een J?
Nope, bij Knuz staat je foto er meteen op na het uploaden...quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:33 schreef het-is-mij het volgende:
knuz heb ik me vlgs mij ook aleens aan gemeld maar was dat daar niet dat je 2 of 3 dagen moet wachten om een foto te uploaden? of was dat meetic?
Die sunchaser lookalike heb ik trouwens ook gehad. Die naam begon met een T. toch?quote:
7 jaar ouder dan wiequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:30 schreef woutabest het volgende:
Psstt Christine...
jij bent 7 jaar ouder, in case you didn't know...![]()
Geweldig he, niets snappen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:34 schreef Christine het volgende:
[..]
7 jaar ouder dan wie
Dan jou? acht jaar scheelt dat, schat
Ik snap je niet
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
Geweldig he, niets snappen?
Ik zou ook wel eens niets willen snappen, heeeeeeerlijk lijkt me dat.![]()
okay okay!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:36 schreef Christine het volgende:
[..]
(Maar volgens mij zijn we offtopic zo)
Oh dat is erg! Dan staan er 2 lelijkerds en dan moet je toch op 1 foto klikken! Nou ja 'moet', maar goed je snapt 'm wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik kreeg op paiq ook soms echt 2 superlelijke meiden te zien waar je dan een keuze uit moet makennee bedankt.
Paiq, het concept was leuk maar er zitten iets teveel haken en ogen aan, waarvan de afstanden waar geen rekening mee wordt gehouden nog wel de ergste is.
Ga geen 300km rijden elke keer als ik iemand wil zien of ontmoeten
.....etc
Scheelt het uiteindelijk? Ik heb bepaalde foto's waar ik altijd op stem als ik ze tegenkom, maar matchen, ho maar...quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef Christine het volgende:
Hebben jullie ook wel eens op paiq dat je niet elke afweging bij het foto's klikken even doordacht maakt, zodat je soms pas ziet wát je eigenlijk geklikt hebt, als het al te laat is?
Zo heb ik net geklikt op een jongen in bikini
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef Christine het volgende:
Hebben jullie ook wel eens op paiq dat je niet elke afweging bij het foto's klikken even doordacht maakt, zodat je soms pas ziet wát je eigenlijk geklikt hebt, als het al te laat is?
K_i_m is dan ook gebruikelijkerwijs te druk met het afpoeieren van 20-jarigen om met jou te matchen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scheelt het uiteindelijk? Ik heb bepaalde foto's waar ik altijd op stem als ik ze tegenkom, maar matchen, ho maar...![]()
Mag ik één keer raden? De foto's van k_i_m?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scheelt het uiteindelijk? Ik heb bepaalde foto's waar ik altijd op stem als ik ze tegenkom, maar matchen, ho maar...![]()
Lul!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
K_i_m is dan ook gebruikelijkerwijs te druk met het afpoeieren van 20-jarigen om met jou te matchen.
Stom wijf!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Mag ik één keer raden? De foto's van k_i_m?
Jullie creëren gewoon een eigen waarheid. Ik ben me van geen kwaad bewust!quote:
Even zo vaak sta je voor de keus tussen een jongen met lang okselhaar in bikini en een puisterige jongen van 1.50 hoog met een pilsje van 2 liter in zijn hand... wat zou jij doen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef Christine het volgende:
Op 'menu' klikken en dan 'foto's beoordelen', dan krijg je weer andere foto's te zien!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Even zo vaak sta je voor de keus tussen een jongen met lang okselhaar in bikini en een puisterige jongen van 1.50 hoog met een pilsje van 2 liter in zijn hand... wat zou jij doen?
Maar nerds kunnen ook aardig en lief en stoer zijn hoor!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef Christine het volgende:
Wel grappig. Vóór PaiQ wist ik niet dat er zoveel nerds bestonden.
Gewoon 'F5' kan ook, pruts-IT'er.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op 'menu' klikken en dan 'foto's beoordelen', dan krijg je weer andere foto's te zien!
Ja maar dat dilemma blijft zich herhalen, je kunt het niet eeuwig blijven ontlopen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op 'menu' klikken en dan 'foto's beoordelen', dan krijg je weer andere foto's te zien!
Ik heb bij de hele lelijke dat ik kiezen in iemands voordeel al teveel eer vind en bij de hele knappe dat ik niet wil kiezen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef Christine het volgende:
Ik pas me aan aan mijn publiek in plaats van dat ik mijn toetsenbord fetish opdring aan onwetende vrouwen...quote:
Dat is dan ook direct de enige fetish die je niet van plan bent op te dringen aan onwetende (en vooral onvermoedende) vrouwen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan mijn publiek in plaats van dat ik mijn toetsenbord fetish opdring aan onwetende vrouwen...![]()
ik wiebelde tussen de 6.5 en een 7quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef suikerzoet het volgende:
Ok en nu eerlijk zeggen........ ik kom er net achter dat je foto's blijkbaar een score krijgen en dat erbij staat hoe vaak erop geklikt is en wat het bijbehorende cijfer is. Durft iemand dat te vertellen?
In het begin bracht het me nog wel voldoening dat er bij het klikken bij de andere foto zo'n grote, rodequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb bij de hele lelijke dat ik kiezen in iemands voordeel al teveel eer vind en bij de hele knappe dat ik niet wil kiezen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |