Ja precies, en dat is helaas ook eigenlijk altijd wel zo. Lijkt me niet meer dan logisch dat je een bepaald type man of vrouw aantrekkelijk vindt. En ook al chat iemand nog zo leuk en aardig, ik ben van mening dat uiteindelijk die fysieke klik doorslaggevend is. Als je qua uiterlijk niet op iemand zou kunnen vallen, dan ga je toch niet tegen je gevoel in moeite doen omdat die persoon zo aardig is? Toch?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat in 90% van de gevallen alleen zo tegenvalt.![]()
Preciesquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ja precies, en dat is helaas ook eigenlijk altijd wel zo. Lijkt me niet meer dan logisch dat je een bepaald type man of vrouw aantrekkelijk vindt. En ook al chat iemand nog zo leuk en aardig, ik ben van mening dat uiteindelijk die fysieke klik doorslaggevend is. Als je qua uiterlijk niet op iemand zou kunnen vallen, dan ga je toch niet tegen je gevoel in moeite doen omdat die persoon zo aardig is? Toch?!
Oh niks laat maar, niet belangrijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef Sylvana het volgende:
-Delta- waarom postte je nou vanmiddag???
blijkbaar is het wel belangrijk als je weerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh niks laat maar, niet belangrijk![]()
Verbazingwekkend genoeg is die smaak nog wel eens wat breder (en nee dames en heren, dat is geen teken van wanhoopquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ja precies, en dat is helaas ook eigenlijk altijd wel zo. Lijkt me niet meer dan logisch dat je een bepaald type man of vrouw aantrekkelijk vindt.
Ik ben meteen gestopt op Paiq na de eerste *niet in de smaak gevallen* fotoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik durf niet meer in te loggen. Ik heb gisteren met iemand zitten praten die ik eigenlijk het liefst weer uit mijn lijst flikker, maar omdat ik meer foto's wilde hebben heb ik mijn msn adres gegeven. Gezien het feit dat het een gevoelige jongen is die zichzelf een dichter vind (. )vind ik het te lullig om hem én te blokkeren én van mijn lijst af te knallen.
Ik ben gewoon veel te aardig voor dit date gedoe.
Een echte man zegt nu: "Doe niet zo ingewikkeld, er is wél wat."quote:
Nee dat zijn vrouwen die zo doordrammen, de mannen gapen en slaan hun krant weer open.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:53 schreef Capa het volgende:
[..]
Een echte man zegt nu: "Doe niet zo ingewikkeld, er is wél wat."
Ik wilde graag afhaken toen hij zei dat hij een gevoelige man was die graag gedichten maakt. Dat zie je toch niet aan een foto?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben meteen gestopt op Paiq na de eerste *niet in de smaak gevallen* foto![]()
![]()
Vind het zo sneu anders...![]()
![]()
Niks d'rvan, gewoon afknallen die hap.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef k_i_m het volgende:
Gezien het feit dat het een gevoelige jongen is die zichzelf een dichter vind (. )vind ik het te lullig om hem én te blokkeren én van mijn lijst af te knallen.
Had-ie een traan in zijn linkerooghoek?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik wilde graag afhaken toen hij zei dat hij een gevoelige man was die graag gedichten maakt. Dat zie je toch niet aan een foto?.
Ik voelde de bui al hangen toen hij zei dat hij niet het type was van een blotte babbel (en dus op andere datingsites nooit reacties krijgt)quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik wilde graag afhaken toen hij zei dat hij een gevoelige man was die graag gedichten maakt. Dat zie je toch niet aan een foto?.
Tip: regel meer tijdelijke emailadressenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik durf niet meer in te loggen. Ik heb gisteren met iemand zitten praten die ik eigenlijk het liefst weer uit mijn lijst flikker, maar omdat ik meer foto's wilde hebben heb ik mijn msn adres gegeven. Gezien het feit dat het een gevoelige jongen is die zichzelf een dichter vind (. )vind ik het te lullig om hem én te blokkeren én van mijn lijst af te knallen.
Dat soort "watjes" zitten merendeel juist op die datingsitesquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef k_i_m het volgende:
Al had ie een traan op zijn reet. Ik ben veel te dominant voor dat soort watjes. Ik wil een date, geen hond.
Welnee, hij is al geblokkeerd op msn, nu nog een goed moment vinden om hem op PaiQ weg te knallen. Ik faseer hem gewoon uitquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tip: regel meer tijdelijke emailadressen.
Ik ben rol-overstijgend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:55 schreef -Delta- het volgende:
Nee dat zijn vrouwen die zo doordrammen, de mannen gapen en slaan hun krant weer open.
Ken je rol![]()
En? Wanneer neem je een voorbeeld aan k_i_m en ga je me uitfaseren?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef Christine het volgende:
Mja, ik heb ook zo iemand op paiq. Best leuk om af en toe mee te praten, maar niet 24/7
Ik zoek nog een goed moment, want je lijkt me zo gevoelig...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
En? Wanneer neem je een voorbeeld aan k_i_m en ga je me uitfaseren?
Die types hangen ook meteen aan je lip, zodra je net 2 sec op Paiq zitquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef Christine het volgende:
Mja, ik heb ook zo iemand op paiq. Best leuk om af en toe mee te praten, maar niet 24/7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |