Tijdje niet geweest dus evenstar ik doe het maar ff hier:
Van harte gefeliciteerd met jullie meiske! Je komt idd heel relaxed over. Lekker genieten hoor!
Kady groeit als kool. Ze woog afgelopen week in het ziekenhuis 4120 gram, dus dat gaat hartstikke goed. Wat hier minder goed gaat is het slapen 's nachts (jahaa nog steeds).
Ook had ze best veel last van haar darmpjes, soms poepte ze zeker 2 dagen niet en als ze dan wel moest poepen ging dat met heel veel kramp en gehuil. Heel zielig. Ik meng nu haar voeding met Friso Comfort en het poepen gaat nu een stuk beter en relaxter.
Het slapen is echter een heel ander verhaal, we krijgen er gewoon geen goed dag-en-nacht ritme in. Kady is 's nachts zo wakker, ze ligt echt uren wakker en echt te gillen totdat je haar oppakt. Dan is ze stil en ligt met haar grote ogen alles om zich heen te bekijken en maakt ze heel tevreden geluidjes. Todat je haar terug legt in haar bedje. Ze wacht dan precies totdat ik in mijn bed lig en zet het weer op een gillen. Het breekt mij echt op, ik loop echt op mijn tandvlees. Ik heb, door alles wat er is gebeurd, natuurlijk ook helemaal geen reserve. Ik slaap al maaaanden niet/slecht.
De kunst is natuurlijk om Kady overdag zo wakker mogelijk te houden op bepaalde momenten, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het dan juist de puf niet heb om dat actief te doen. Ik ben gewoon op.
Nu in het weekend gaat het wel, want Robert is er natuurlijk ook en dan gaat het slapen iets beter. Mijn ouders hebben aangeboden om Kady daar te laten logeren maar dat kan ik (nog) niet. Ik voel me al zo schuldig tegenover Glenn dat ik hem in overdags door de week al een paar keer daar 'drop'. Pffff....
Jdee
En Daan: verhuizen naar de States.......superstoer, alleen niets voor mij.
Ik wil de wijk hier niet eens uit!! Ben veels te veel gehecht aan mijn lieve familie