van die F kan je een geslachtsziekte krijgen ja. Pas maar opquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En wat bedoel je met WTF? Is dat ook een geslachtsziekte?
Achter Hyves zit stukken meer dan bijvoorbeeld CU2-en, met z'n wannabee-vriendjes... Het zit best grappig in elkaar, vooral dat je kan zien via welke personen je iemand kent vind ik leuk...quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:13 schreef Conorach het volgende:
Hyves is kansloos, maar toch haalt het 't kansloosniveau van CU2, Myspace en dat soort junk niet
Hi5 zeker?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:15 schreef blieblie het volgende:
Hyves een rage?
Dat is zo onderhand toch al op zijn retour? Krijg namelijk laatste tijd ipv. deHyves
invites massaal invites van een vergelijkbaar bagger initiatief.
die ken ik dan weer net niet.quote:
Leuk om mensen hierop te oordelen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:15 schreef -Wolf- het volgende:
zo treurig dat redelijk wat van m'n Nederlandse vrienden dit 'leuk' schijnen te vinden. Gelukkig vallen m'n buitenlandse vrienden me er niet lastig mee.
als ik ze jaren niet gesproken heb dan zijn het mensen die ik niet meer WIL kennenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:20 schreef _Liquid_ het volgende:
Hyves is grappig, ken opeens weer mensen die ik jaaaren niet gesproken had
je had aan kunnen klikken wie je erin wilde hčquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:25 schreef Sport_Life het volgende:
ik dacht laat ik ook eens zo'n Hyves ding openen, hup even wat email adressen uit mn adressenlijst eringooien (dacht ik) en klaar.. Maar wat doet die teringsite, hij nodigt iedereen uit die ik in de afgelopen 4 jaar heb gemaild. Mensen die ik niet eens ken (van marktplaats ofzo) staan nu plotseling in mijn "vriendenlijst"
![]()
.
Jah ik ga zeker de hele avond met dat ding bezig..quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:31 schreef vaudej het volgende:
[..]
je had aan kunnen klikken wie je erin wilde hč
Nee tof, je hele hotmail-adressenlijst vervuilen met dit soort mail, omdat jij te lui bent om even wat vinkjes te plaatsen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:33 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jah ik ga zeker de hele avond met dat ding bezig..
Mjah ach, sommige mensen hebben zo'n fijn leven dat ze onder tafels en kasten moeten gaan zoeken om wat te klagen te vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:12 schreef whoops het volgende:
Mail-filtertje instellen, en klaar...
Dat gehuil...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:21 schreef H00psta het volgende:
WAT IS DAT
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:10 schreef sr_firewire het volgende:
WTF is Hyves ? Een of andere nieuwe geslachtsziekte ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |