Ik twijfel of iemand dat hier gaat weten!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:51 schreef _Arual_ het volgende:
En, hoe lang duurt dit nog?
dat zou een verklaring zijn?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:56 schreef Fool het volgende:
[..]
Ik twijfel of iemand dat hier gaat weten!
Of is er misschien iemand die tijdens zijn helpdesk-werk bij CZ zit tew Fok!ken?
Zodat mensen die iets willen wat wel met het nieuwe zorgstelsel te maken heeft nog langer kunnen wachten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:51 schreef _Arual_ het volgende:
Waarom hebben ze verdorie geen aparte lijn voor mensen die iets willen wat niet met het nieuwe zorgstelsel te maken heeft?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:40 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kreeg wel het bandje van de wachtrij, maar stond daar verder dus mooi niet in. Had wel een week kunnen wachten.
Jij belt schijnbaar niet vaak, he... Mijn cavia had die conclusie nog wel kunnen trekken en aangezien die niet bestaand is wil dat wel wat zeggen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:40 schreef _Arual_ het volgende:
Blijkt er een fout gemaakt te zijn. Ik kreeg wel het bandje van de wachtrij, maar stond daar verder dus mooi niet in. Had wel een week kunnen wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |