Goed zo!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
En ik maar denken dat iedereen hier een semiprofessioneel studiokamertje heeft, met dure belichting enzo.
Ok, ik geef het nog niet op.
Er is iets wat me heel erg aanspreekt bij deze foto's. Wellicht het modelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:11 schreef Puckzzz het volgende:
zonder masker:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
sorrie de eerste niet geresized
doe ik zo op mijn werk nog wel even.
Neh, da's alleen Requote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
En ik maar denken dat iedereen hier een semiprofessioneel studiokamertje heeft, met dure belichting enzo.
Ok, ik geef het nog niet op.
Nou jij hebt anders ook een aardige flitssetquote:
Jaa idd, maar die van Re is ongeveer zes keer zo duurquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou jij hebt anders ook een aardige flitsset
Misschien in de toekomst, ik pruts zo nog wel ff aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jaa idd, maar die van Re is ongeveer zes keer zo duur
kan het iedereen die iets meer wil met portretfotografie absoluut aanraden![]()
Als je zo boos kijkt durft niemand te zeggen dattie idd een beetje overbelicht is aan de linkerkantquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:46 schreef Toeps het volgende:
Oké, lamerade: "Hij is te belicht aan de linkerkant...."
Ze zou ook zijn ketting wat korter kunnen maken, dan kan ze hem meteen showen, ipv een vage foto.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het meer een "portemonnee"-foto is, om gewoon bij je te houden en aan mensen je vriend te showen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze zou ook zijn ketting wat korter kunnen maken, dan kan ze hem meteen showen, ipv een vage foto.
Noujaaa!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze zou ook zijn ketting wat korter kunnen maken, dan kan ze hem meteen showen, ipv een vage foto.
Okee, het spijt me. Die foto is niet vaag.quote:
Wel een tikkeltje onscherpquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okee, het spijt me. Die foto is niet vaag.
fiet-fiew..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
ik zou heel lui kunnen zijn en deze insturen...![]()
Maar dat doe ik niet
Mooie foto, lief meiske. Ik vind de kleurstelling erg prettig om naar te kijken. Het enige storende vind ik het plukje haar wat voor het rechteroog (voor de kijker links) hangt.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:37 schreef Olio het volgende:
Esto je foto's zijn onscherp, en het lijkt door beweging van de camera. Ik weet niet of dat je bedoeling was, maar anders zou je de volgende keer een statief kunnen gebruiken of de camera ergens opzetten. Beetje zonde hier, de poses en composities zijn leuk.
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:37 schreef Olio het volgende:
Esto je foto's zijn onscherp, en het lijkt door beweging van de camera. Ik weet niet of dat je bedoeling was, maar anders zou je de volgende keer een statief kunnen gebruiken of de camera ergens opzetten. Beetje zonde hier, de poses en composities zijn leuk.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |