Dat is met opzetquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeer mooie foto! Alleen vind ik het wel een beetje jammer dat de rechterkant van het masker en het rechter oog (voor de kijkers links) onscherp zijn, maar het hindert me niet echt veel.
Hij is fraai Puckzzzquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja het masker had geen stokje, daar kan ik niet veel aan doen
Over het verhullen van het gezicht t.o.v. portretfotografie verschillen we denk ik van mening.
Ik heb er nog eentje waar ik persoonlijk wel erg van gecharmeerd ben:
3
[afbeelding]
Men neme een bamboe stok waartegen men planten kan vastbinden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
en men neme 1 blonde fotografe die er niet bij stil had gestaan dat dat ding met stokje misschien handiger was geweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Men neme een bamboe stok waartegen men planten kan vastbinden.
Men verve hem zwart of blauw.
Men late hem drogen.
Men plakke hem met tape tegen de achterkant van het masker aan.
Men neme mooie foto's.
Men bedankt Shark.Bait voor dit simpele doch brilliante idee.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
en men neme 1 blonde fotografe die er niet bij stil had gestaan dat dat ding met stokje misschien handiger was geweest
Niet met hetzelfde model, dan met een ander... zo leer je misschien nooit van je fouten.quote:shoots herhalen doe ik eigenlijk liever niet...
En deze heb je zelf gemaakt?quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
Over het verhullen van het gezicht t.o.v. portretfotografie verschillen we denk ik van mening.
Ik heb er nog eentje waar ik persoonlijk wel erg van gecharmeerd ben:
3
[afbeelding]
de foto: jaquote:
Hij is echt mooi hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de foto: ja
het masker: nee (Intratuin Kerstdecoratie)
Waarom? geen ideeën of geen model?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begin het somber in te zien voor een portret.
Zorg dat je wat afstand tussen je onderwerp en de achtergrond creert, dat komt je onderwerp ten goedequote:Op donderdag 5 januari 2006 11:47 schreef Esto het volgende:
Hijs wel paar maanden geleden gemaakt, maar vind 't em zo schattig
Binnenkort ga ik nieuwe makenHoop dat er wat leuks tussen zit!
[afbeelding]
Ideeën genoeg, maar de middelen niet om het uit te voeren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarom? geen ideeën of geen model?
Dank voor de tip!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zorg dat je wat afstand tussen je onderwerp en de achtergrond creert, dat komt je onderwerp ten goede
Vertel...wat zoek je...wie weet waar men je hier nog allemaal aan kan helpenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ideeën genoeg, maar de middelen niet om het uit te voeren.
Ten eerste een (goede) eigen camera, daar kom ik wel een heel eind mee denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Vertel...wat zoek je...wie weet waar men je hier nog allemaal aan kan helpen
Dat van die camera is handig ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ten eerste een (goede) eigen camera, daar kom ik wel een heel eind mee denk ik.. Een egale achtergrond zou ook niet verkeerd zijn. Goede belichting, alles wat ik tot nu toe heb is een burealampje van IKEA. (Kortom, geld en ruimte dus)
Model... dat laat nog maar even zitten, ben gewoon nog niet echt ervaren genoeg om daar aan te beginnen, zelfportretje is goed genoeg.
Niet ervaren genoeg? Ervaring krijg je juist door het wel te doen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ten eerste een (goede) eigen camera, daar kom ik wel een heel eind mee denk ik.. Een egale achtergrond zou ook niet verkeerd zijn. Goede belichting, alles wat ik tot nu toe heb is een burealampje van IKEA. (Kortom, geld en ruimte dus)
Model... dat laat nog maar even zitten, ben gewoon nog niet echt ervaren genoeg om daar aan te beginnen, zelfportretje is goed genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |