Ik zou 1 insturen als ik jou was. Leuke compo, leuke blik. En als ik dan toch jou was, zou ik volgende keer door mijn knieën zakken om op gelijke hoogte met het ventje te komen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:36 schreef Stephanie_l het volgende:
Welke van de drie......... zal ik insturen?
Of kan ik me de moeite besparen?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1. Het is een meisjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik zou 1 insturen als ik jou was. Leuke compo, leuke blik. En als ik dan toch jou was, zou ik volgende keer door mijn knieën zakken om op gelijke hoogte met het ventje te komen.
Jep, en op foto 3 staat haar grote stoere broerquote:
Leuk zegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:33 schreef Stephanie_l het volgende:
[..]
Jep, en op foto 3 staat haar grote stoere broer(2 van mijn 4 buurkindjes die altijd wel model willen spelen
)
Haar haar is zo kort omdat het ongelooflijk dun is en er valt weinig anders mee te beginnen, zelfs een haarspeldje valt er binnen 10 minuten uit... Maar nu gaat ze het laten groeien![]()
quote:
Dan moest je maar eens verhuizen.quote:2. Als ik door m'n knieën was gezakt, was de achtergrond verandert in een huis met een lelijke voortuin en was er niks meer over van de leuke compositie![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Leuk zegJammer dat mijn modellen niet goed genoeg zijn (foto's die ik onlangs heb geschoten.)
Nummer 1 inderdaad! Wat een ontzettend leuke foto('s)quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:36 schreef Stephanie_l het volgende:
Welke van de drie......... zal ik insturen?
Of kan ik me de moeite besparen?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie warme kleurenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb even zitten graven in de archieven, en daar vond ik deze. De achtergrond is afschuwelijk, maar ik vind dat het gezicht dat wel redelijk goed weet te maken.
[afbeelding]
Is het iets?
Thnx! Het waren dezelfde twee lampjes als de vorige keer. Ik heb er alleen iets voor gehangen om ze minder fel te maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:15 schreef pea4fun het volgende:
@ tha_erik, het is een mooie dame, en het is ook leuk dat ze niet precies in het midden staat, maar de achtergrond ....erg jammer.
@marjoMooie warme kleuren, spontane lach erg leuk. Het enige is dat ik het licht van onderaf wat onnatuurlijk vind zeurpiet he?
ik had 2 leuke modelletjesmaar die kunnen niet eerder als 1 februari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |