quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:07 schreef sr_firewire het volgende:
HALT ? Of wat bedoel je
Dat ik geen geld meer binnenkrijg en dus de huur enzo dan niet echt kan betalen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:13 schreef twisteddlogic het volgende:
Wat is je klacht?
Vast dat hij nu niet meer betaald Fokken kanquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:13 schreef twisteddlogic het volgende:
Wat is je klacht?
Eigen schuld. Als je buiten slaapt binnenkort zul je wel altijd op tijd komen. Die vrieskou houdt je wakkerquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:15 schreef kloon000 het volgende:
[..]
Dat ik geen geld meer binnenkrijg en dus de huur enzo dan niet echt kan betalen.![]()
I own you kyle, i own you , with my uber-skillz, it's liek there so many n00bs here kyle .quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:07 schreef veldmuis het volgende:
pwnd like a n00b
Sommige mensen kicken op ellende.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:15 schreef kloon000 het volgende:
[..]
Dat ik geen geld meer binnenkrijg en dus de huur enzo dan niet echt kan betalen.![]()
Ik had me via een collega ziekgemeld, 2e dag van dat nieuwe project. Want ik had het nummer van die chef niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:17 schreef hemmes het volgende:
Door alleen te verslapen of is er vaker iets gebeurd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |