wat heb je daar nou aan..? (en die staat er al..quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:30 schreef sr_firewire het volgende:
Een foto van jezelf hier doet wonderen !
Dat is het probleem.. ik weet geen leuke cd's.. anders had k ze al lang gedownload..!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:31 schreef Geesoes het volgende:
nieuwe cd's downloaden..... (of kopen)
Voor op mn mobiel...!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:30 schreef thefunny het volgende:
midi? Midi is zooo 1995.
Download de crazy frog ringtone.. die is vettttT!!111````quote:
www.newnova.org -->music --> genre wat je leuk vind aanklikken --> op goed geluk klikken --> luisteren --> en als je het goed vind, cd kopen, anders mp3's weer wissen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:35 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Dat is het probleem.. ik weet geen leuke cd's.. anders had k ze al lang gedownload..!
Lianne.zipquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef Het_Biertje het volgende:
gewoon ff je tieten posten.
die kutkikker ..wat doe je!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Download de crazy frog ringtone.. die is vettttT!!111````
ring ding ding ding ding bwoahhhhh bwaooohppp
![]()
gaat drekt kijken..quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
www.newnova.org -->music --> genre wat je leuk vind aanklikken --> op goed geluk klikken --> luisteren --> en als je het goed vind, cd kopen, anders mp3's weer wissen.
Anders ontdek je nooit nieuwe dingen natuurlijk..
hou op.. straks krijg ik er nog nachtmerries van!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Geen kikker?
Wat dacht je hiervan dan?
Mijn 3510 rockt de pan uit, als ik met dat ding loop te husselen en te blingen ben ik zwaar tha bomb je weet!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:41 schreef sr_firewire het volgende:
Wat heb je dan voor afthanse telefoon, kan die alleen Midi afspelen
Zonder MP3 speler, Games simulater, Periodekalender (handig voor de dames) en fotocamera hoor je er echt niet meer bij hoor.
Gewoon zoals ik doen: Heb mijn Pocketline Swing uit 1998 laten verbouwen tot multifunctional. Nu heeftie alles erop en eraan.
Nou vooruit omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:41 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
hou op.. straks krijg ik er nog nachtmerries van!
Werkt altijdquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef Het_Biertje het volgende:
gewoon ff je tieten posten.
ik heb een sharp tm 100..quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:41 schreef sr_firewire het volgende:
Zonder MP3 speler, Games simulater, Periodekalender (handig voor de dames) en fotocamera hoor je er echt niet meer bij hoor.
Gewoon zoals ik doen: Heb mijn Pocketline Swing uit 1998 laten verbouwen tot multifunctional. Nu heeftie alles erop en eraan.
niks handigs aan hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:41 schreef sr_firewire het volgende:
Serieus ! Die vrouwen telefoons hebben er i.i.g 1.quote:
nee daar ga je je geld ook echt aan uitgeven..quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:44 schreef Afwazig het volgende:
Met zo'n telefoon kun je je echt niet in de TMF chat vertonen hoor
Lelijkheid kent zijn grenzenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:43 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik heb een sharp tm 100..
[afbeelding]
hij is al een jaar oud..
Jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 4 januari 2006 10:47 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nee daar ga je je geld ook echt aan uitgeven..![]()
Wie zegt dat hij het over je telefoon hadquote:
Zie mijn avatar foto!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:49 schreef Vipers het volgende:
Maak eens een mooie foto van jezelf dan en laat zien.![]()
Dan beoordelen wij of je toestel mooie foto's maakt![]()
Trap anders even een open deur inquote:
nee ..! die kut foto .. wat doe je..quote:
Whehehequote:Op woensdag 4 januari 2006 10:52 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nee ..! die kut foto .. wat doe je..
die foto is minstens een jaar oud..
en hoe kom jij daar aan..?
http://images.cu2.nl/cu2.nl/user/310/697/3/pics/1.jpgquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:54 schreef phuck het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Leuke foto toch, en hoe ik daar aan kom wil jij niet weten
nee man gek..quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:55 schreef Het_Biertje het volgende:
woon jij trouwens hier?
steenwijkerstraatweg 83
7942hn
meppel
Done that. Kan niks zien. Haha rofl maakt jij telefoon zwart-wit foto'squote:Op woensdag 4 januari 2006 10:55 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
dan bekijk je mn profielfoto dinges toch! die is met mn mobiel gemaakt..!
Hmz, vind ik toch wel wat te ver gaan adressen posten......quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:55 schreef Het_Biertje het volgende:
woon jij trouwens hier?
steenwijkerstraatweg 83
7942hn
meppel
Haar camera is anders nog maar 40 jaar oud hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:57 schreef Vipers het volgende:
[..]
Done that. Kan niks zien. Haha lol maakt jij telefoon zwart-wit foto's![]()
trance..quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:56 schreef Wacka het volgende:
Wat voor muziek vind je normaal leuk?
dat kan je instellen..!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:57 schreef Vipers het volgende:
[..]
Done that. Kan niks zien. Haha lol maakt jij telefoon zwart-wit foto's![]()
Marcel Woods - Advanced is wel een leuk tranceplaatjequote:
die heb ik allemaal al...quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:59 schreef Wacka het volgende:
Dan heb je wellicht een aantal labels waarvan je weet dat ze goeie muziek maken??
quote:
toch geen Beilen hequote:Op woensdag 4 januari 2006 11:00 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nee.. een of ander boerengehucht onder Assen.. !![]()
mee eens..!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:00 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Marcel Woods - Advanced is wel een leuk tranceplaatje
Helaas al 3 jaar oud, maar omdat het het Trance Energy theme is is het weer helemaal hip. TE suckt overigens.
ey nobody is perfectquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:00 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nee.. een of ander boerengehucht onder Assen.. !![]()
Kunnen wij niet zien op die zwart-wit fotoquote:
Of smilde?quote:
of Trance/dance iets..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:00 schreef Serious_Sven het volgende:
Wat voor een Midi zoek je Lianne?
midi?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:02 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
of Trance/dance iets..
of di-rect
* Space-kees heeft lianne.avi al gevondenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:01 schreef Afwazig het volgende:
Mailen mailenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:03 schreef space-kees het volgende:
* Space-kees heeft lianne.avi al gevonden
Ik heb blond haar.. donkere ogen... een lichte huid.. en ik draag geen trainings of joging broeken..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:01 schreef Vipers het volgende:
[..]
Kunnen wij niet zien op die zwart-wit foto![]()
Daten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:05 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Ik heb blond haar.. donkere ogen... een lichte huid.. en ik draag geen trainings of joging broeken..
ik heb mijzelf vrijgesteld van het nepneger zijn..ik kom niet in dee buuuurrt! :p
Mee eensquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:05 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Ik heb blond haar.. donkere ogen... een lichte huid.. en ik draag geen trainings of joging broeken..
ik heb mijzelf vrijgesteld van het nepneger zijn..ik kom niet in dee buuuurrt! :p
ik woon erquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:06 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
hoe weet jij zo goed wat daar allemaal ligt..
Hoe komt niet weg met al die koeienstront aan zijn bandenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:06 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
hoe weet jij zo goed wat daar allemaal ligt..
jij heb vast mijn dikke automobiel nog niet bekekenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:06 schreef Vipers het volgende:
[..]
Hoe komt niet weg met al die koeienstront aan zijn banden![]()
Klopt, misschien eens tractor banden proberenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:07 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jij heb vast mijn dikke automobiel nog niet bekeken
tractor..?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:08 schreef Vipers het volgende:
[..]
Klopt, misschien eens tractor banden proberen![]()
Joggingbroeken bij geile wijven zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:05 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
grote bek, klein hartjequote:Op woensdag 4 januari 2006 11:08 schreef Vipers het volgende:
[..]
Klopt, misschien eens tractor banden proberen![]()
idd Lianne__ , you tell em!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:08 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
tractor..?
oo menn.. jij moet nog veel leren.. het is TREKKER!
You got me there.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:08 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
tractor..?
je krijgt er een dikke kont in ...quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:08 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Joggingbroeken bij geile wijven zijn![]()
Ik ben normaal heel liefquote:
Jij misschien. Ik had het over geile wijven...quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:10 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
je krijgt er een dikke kont in ...![]()
Auchquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:11 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik had het over geile wijven...![]()
Je doet je naam eer aan serious_Svenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:12 schreef Serious_Sven het volgende:
(ontopic)
Heb je m'n linkje gezien Lianne?
't is zo druk geworden hier...
http://dance.mididb.com/
jaa.. t zijn wel oude nrs.. maar er staan meer links op die site waar ik ook wel wat aan heb..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:12 schreef Serious_Sven het volgende:
(ontopic)
Heb je m'n linkje gezien Lianne?
't is zo druk geworden hier...
http://dance.mididb.com/
maar een tractor bestaat toch ook?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:08 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
tractor..?
nee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:14 schreef space-kees het volgende:
[..]
maar een tractor bestaat toch ook?![]()
![]()
je kent me niet.. dus oordeel niet te snel mneertje!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:11 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik had het over geile wijven...![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:14 schreef space-kees het volgende:
[..]
![]()
U hebt gezocht op tractor:quote:
Tuurlijk anders wordt het trekker pullen en dat klinkt toch minder hequote:Op woensdag 4 januari 2006 11:14 schreef space-kees het volgende:
[..]
![]()
maar, nu is het me nog steeds niet duidelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:15 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
je kent me niet.. dus oordeel niet te snel mneertje!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:11 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik had het over geile wijven...
Kunt u dat bewijzen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:15 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
je kent me niet.. dus oordeel niet te snel mneertje!
Nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:17 schreef Takje het volgende:
Waarom loopt dit topic zo storm, ze is niet eens een milf?!
Ik heb nog geen zip of rar files langs zien komen iddquote:
gewoon tieten typenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:17 schreef Takje het volgende:
straks ga je op zoek..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:15 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
maar, nu is het me nog steeds niet duidelijk.
welk gehucht?![]()
een milf..?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:17 schreef Takje het volgende:
Hooghalen dus. Ik stap nu de auto.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
straks ga je op zoek..
ik zeg het lekker niet!!![]()
Vraag maar aan ijsmeisquote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=milf&meta=quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:21 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
o wat aardig.. die is niet thuis.. vertel het maar.. anders word ik agressief
Niet met je telefoon gaan gooien he daar moet je nog foto's mee makenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:21 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Tijd dat ik je vanavond weer in de SM werktuigen hang. Dat gedrag moet je je aflerenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:21 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
en dat zijn potentiele terroristen??quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:14 schreef Wacka het volgende:
Zit de laatste tijd meer in jazz, tango, etc ...
Mijn laatste ontdekkingen:
Abdullah ibrahim trio , Philippe Cohen Solal (Gotan Project), Miriam Makeba
De trance die ik heb is allemaal een beetje oudmaar goed mijn ontdekkingen zijn eig nog veeeeel ouder hehe
quote:
Dit is Fok! Het was te verwachtenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beetje jammer gelijk dat ze zich als hongerige wolven op dat schaapje storten...
quote:
dan kan het nog wel triest zijnquote:
hmm .. ik wil het niet meer weten..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:22 schreef Afwazig het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=milf&meta=
Het is inderdaad een stormloop topic geworden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:01 schreef sr_firewire het volgende:
* kijk eens hoe deze topic gaat als een trein nu er foto's van een vrouwelijke TS op staan
ahhh.. nikki is toch niet weg?quote:
Nu alquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:26 schreef Het_Biertje het volgende:
BIER!
tja.. waarom snap ik ook niet..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:26 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Het is inderdaad een stormloop topic geworden.
oowwwwwwquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:26 schreef Lianne__ het volgende:
god zij dank ben ik geen schaap..
er zijn meer mensen die lianne heten hoor..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:26 schreef space-kees het volgende:
[..]
ahhh.. nikki is toch niet weg?
zo heet ze namelijk in lianne.avi![]()
Is het ook, maargoed in de baas zn tijd 15 jarige meisjes en een roedel nerds uitlachen kan ook vermakelijk zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan kan het nog wel triest zijn
nietes.. er zijn ook nog varkens.. maar ja.. daar kan je sommige mensen in dit topic wel voor neerzetten..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oowwwwwwdat was metaforisch bedoelt schat!
![]()
zo nu hebben we de hele boerderij gehad
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Is het ook, maargoed in de baas zn tijd 15 jarige meisjes en een roedel nerds uitlachen kan ook vermakelijk zijn.
waar zijn die 15-jarige meisjes dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Is het ook, maargoed in de baas zn tijd 15 jarige meisjes en een roedel nerds uitlachen kan ook vermakelijk zijn.
Heb je de bestandjes al gevonden?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:29 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
er zijn meer mensen die lianne heten hoor..![]()
i rest my casequote:Op woensdag 4 januari 2006 11:29 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nietes.. er zijn ook nog varkens.. maar ja.. daar kan je sommige mensen in dit topic wel voor neerzetten..
Ben jij niet 1 van die nerds dan eigenlijk?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoel?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:30 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
waar zijn die 15-jarige meisjes dan?
Duh check mn profielquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:32 schreef Takje het volgende:
[..]
Ben jij niet 1 van die nerds dan eigenlijk?![]()
waarschijnlijk ben ik ietwat traag van begrip ..en ongelofelijk blond.. maar ik ben het niet..!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoel?![]()
[..]
Duh check mn profiel![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoel?![]()
[..]
Duh check mn profiel![]()
* Vipers slaat zich tegen het hoofdquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:33 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben ik ietwat traag van begrip ..en ongelofelijk blond.. maar ik ben het niet..!
Ga eens ontopic man, je verneukt het hele topic zo!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:33 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben ik ietwat traag van begrip ..en ongelofelijk blond.. maar ik ben het niet..!
Kon je niet even gelijk vragen of ze goed is in pijpen, want dat wil je natuurlijk ook weten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:34 schreef Wacka het volgende:
En hoe gaat het met de muziek zoektocht?
nee.. en jij verneukt het topic niet zeker..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:34 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ga eens ontopic man, je verneukt het hele topic zo!![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:34 schreef Afwazig het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat snap je toch niet, mensen die hun eigen topic verneuken door offtopic te gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:34 schreef Afwazig het volgende:
[..]
![]()
wat een taal gebruik voor een meisje uit, meppelquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:35 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nee.. en jij verneukt het topic niet zeker..
Neequote:Op woensdag 4 januari 2006 11:35 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
en dan ook nog zeiken dat we niet serieus reagerenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:37 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ja, dat snap je toch niet, mensen die hun eigen topic verneuken door offtopic te gaan.
Idd, wat een huilie!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:37 schreef space-kees het volgende:
[..]
en dan ook nog zeiken dat we niet serieus reageren![]()
halloo.. wie zegt nou weer dat ik dat heb gezegd.. datisnietzo!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:37 schreef space-kees het volgende:
[..]
en dan ook nog zeiken dat we niet serieus reageren![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:35 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Dat heb je ook niet gezegd, maar daarom is het wel leuk dingen te verdraaienquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:43 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
halloo.. wie zegt nou weer dat ik dat heb gezegd.. datisnietzo!
idd zolang zij blijft posten loopt het stormquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:51 schreef Afwazig het volgende:
Ja! Waarom helpt niemand dat arme meisje meer? Lullig hoor
Lees het topic door dan, ik heb haar al genoeg geholpenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:52 schreef Vipers het volgende:
Doe het zelf dan.
Ik heb al jaren geen midi files meer![]()
Wat is er?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:51 schreef Lianne__ het volgende:
hmpf
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:52 schreef Lianne__ het volgende:
god ja.. je moet ook echt wel medelijden met mij hebben..
Je hebt me door.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:42 schreef Afwazig het volgende:
Hij bedoelt een rar file met midi's heur
Jij dacht zeker weer aan vieze dingen ofniet?
Poeh poeh, je zal vast uitgeput zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:55 schreef Afwazig het volgende:
Mensen ik heb pauze na al dat harde werk
Als ik terug kom rond 13:15 verwacht ik minstens 6 pagina's.
dat s een KOOPsite.. daar heb k nu niks aan..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:53 schreef Wacka het volgende:
http://www.music-map.com/mario+lopez.html
zal dat paard ook niet leuk vinden..quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:04 schreef Takje het volgende:
Eeen gegeven paard niet in de bek schijten he Lianne!
wij blijquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:06 schreef Lianne__ het volgende:
jahoooee.. hij doet t weer..!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:09 schreef Lianne__ het volgende:
zoo.. ik heb de mission impossible ringtone.. !mwuahah!
klopt.. maar altijd bter dan YMCA.. en hij is wel grappig..!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:10 schreef Takje het volgende:
is toch geen trance
Die kan je toch zelf ook wel maken op je mobiel?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:09 schreef Lianne__ het volgende:
zoo.. ik heb de mission impossible ringtone.. !mwuahah!
di-rectquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:11 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
klopt.. maar altijd bter dan YMCA.. en hij is wel grappig..!
maar tevergeefs.. nog geen di-rect of trance..!
attention whore? .... telefonische verkoop is niet gelijk een stalker schat.... tenzij hij nu al met het geblindeerde busje voor je deur staatquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:14 schreef Lianne__ het volgende:
nog iets klagerigs.. we worden gestalkt! er belde iemand van lotto weekend miljonairs.. maar daar doen wij niet eens aan mee! whahah!
ken je di-rect niet..!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:16 schreef Wacka het volgende:
Wat is di-rect nou weer en kan ik dat ergens beluisteren?
ook als ze zeggen dat ons lotnummer heeft gewonnen..?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
attention whore? .... telefonische verkoop is niet gelijk een stalker schat.... tenzij hij nu al met het geblindeerde busje voor je deur staat
Leuke vergissing dan!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:18 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ook als ze zeggen dat ons lotnummer heeft gewonnen..?
Waarom heb je geen tv of radio dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:22 schreef Wacka het volgende:
Damn zijn al een tijdje actief... Dat krijg je he? geen tv, radio...
Di-rectquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:17 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ken je di-rect niet..!
die gasten die samen met wibi soerijadi een liedje hebben gemaakt..
blind for you!![]()
Maar nu heb je wel Di-rect gemist.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:25 schreef Wacka het volgende:
Geen zin in al dat negatieve nieuws en ben toch bijna nooit thuis..
Ja dat is natuurlijk ook een mooie informatiebron. Maar via internet en de krant wordt je alsnog geconfronteerd met negatief nieuws.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:29 schreef Wacka het volgende:
De krant af en toe en bijna elke dag op het internet natuurlijk
Ach, ik heb er eigenlijk niet zo'n erg in, ik ga nooit in m'n eentje naar de bios dus ik vermaak me meestal wel tijdens die reclame's.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:30 schreef Wacka het volgende:
In de bios zit je tegenwoordig ook al een half uur te wachten voor de film begint..
Ja, ik snap wel dat je je daar aan kan ergeren, maar dan zou ik persoonlijk nog niet gelijk de telivisie en radio boycotten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:31 schreef Wacka het volgende:
Idd maar ik eig meer een aversie tegen die manier waarop het gebracht wordt.
Ik wil zeker niet met oogkleppen de wereld door..
En als ik kijk wat er in me omgeving alleen al gebeurt..
reken er maar niet opquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:51 schreef sr_firewire het volgende:
Kom op, nog 47 posts dan begint deel 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |