wat heb je daar nou aan..? (en die staat er al..quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:30 schreef sr_firewire het volgende:
Een foto van jezelf hier doet wonderen !
Dat is het probleem.. ik weet geen leuke cd's.. anders had k ze al lang gedownload..!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:31 schreef Geesoes het volgende:
nieuwe cd's downloaden..... (of kopen)
Voor op mn mobiel...!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:30 schreef thefunny het volgende:
midi? Midi is zooo 1995.
Download de crazy frog ringtone.. die is vettttT!!111````quote:
www.newnova.org -->music --> genre wat je leuk vind aanklikken --> op goed geluk klikken --> luisteren --> en als je het goed vind, cd kopen, anders mp3's weer wissen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:35 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Dat is het probleem.. ik weet geen leuke cd's.. anders had k ze al lang gedownload..!
Lianne.zipquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef Het_Biertje het volgende:
gewoon ff je tieten posten.
die kutkikker ..wat doe je!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Download de crazy frog ringtone.. die is vettttT!!111````
ring ding ding ding ding bwoahhhhh bwaooohppp
![]()
gaat drekt kijken..quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
www.newnova.org -->music --> genre wat je leuk vind aanklikken --> op goed geluk klikken --> luisteren --> en als je het goed vind, cd kopen, anders mp3's weer wissen.
Anders ontdek je nooit nieuwe dingen natuurlijk..
hou op.. straks krijg ik er nog nachtmerries van!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Geen kikker?
Wat dacht je hiervan dan?
Mijn 3510 rockt de pan uit, als ik met dat ding loop te husselen en te blingen ben ik zwaar tha bomb je weet!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:41 schreef sr_firewire het volgende:
Wat heb je dan voor afthanse telefoon, kan die alleen Midi afspelen
Zonder MP3 speler, Games simulater, Periodekalender (handig voor de dames) en fotocamera hoor je er echt niet meer bij hoor.
Gewoon zoals ik doen: Heb mijn Pocketline Swing uit 1998 laten verbouwen tot multifunctional. Nu heeftie alles erop en eraan.
Nou vooruit omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:41 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
hou op.. straks krijg ik er nog nachtmerries van!
Werkt altijdquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef Het_Biertje het volgende:
gewoon ff je tieten posten.
ik heb een sharp tm 100..quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:41 schreef sr_firewire het volgende:
Zonder MP3 speler, Games simulater, Periodekalender (handig voor de dames) en fotocamera hoor je er echt niet meer bij hoor.
Gewoon zoals ik doen: Heb mijn Pocketline Swing uit 1998 laten verbouwen tot multifunctional. Nu heeftie alles erop en eraan.
niks handigs aan hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:41 schreef sr_firewire het volgende:
Serieus ! Die vrouwen telefoons hebben er i.i.g 1.quote:
nee daar ga je je geld ook echt aan uitgeven..quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:44 schreef Afwazig het volgende:
Met zo'n telefoon kun je je echt niet in de TMF chat vertonen hoor
Lelijkheid kent zijn grenzenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:43 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik heb een sharp tm 100..
[afbeelding]
hij is al een jaar oud..
Jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 4 januari 2006 10:47 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nee daar ga je je geld ook echt aan uitgeven..![]()
Wie zegt dat hij het over je telefoon hadquote:
Zie mijn avatar foto!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:49 schreef Vipers het volgende:
Maak eens een mooie foto van jezelf dan en laat zien.![]()
Dan beoordelen wij of je toestel mooie foto's maakt![]()
Trap anders even een open deur inquote:
nee ..! die kut foto .. wat doe je..quote:
Whehehequote:Op woensdag 4 januari 2006 10:52 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nee ..! die kut foto .. wat doe je..
die foto is minstens een jaar oud..
en hoe kom jij daar aan..?
http://images.cu2.nl/cu2.nl/user/310/697/3/pics/1.jpgquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:54 schreef phuck het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Leuke foto toch, en hoe ik daar aan kom wil jij niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |