Vul het in zoals je wil.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:04 schreef nixxx het volgende:
een privemod.... hmmm dat wordt eerder Cc dan godt...
Ik hoop 't...quote:
Ach ik vond de tt wel een mooi vervolg op de vorige.quote:
Je gaat zo nog naast je schoenen lopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
Verkapt: Adoreer mij hier![]()
Dat verkapte moeten we er maar is uit slopen![]()
Ik zit af en toe te grijnzen achter m'n beeldscherm, maar m'n collega zit daarover te klagenquote:
Zorg jij nou maar eerst voor die vrouwen hier, dan komt die adoratie vanzelf wel!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben er toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar eerst voor die vrouwen hier, dan komt die adoratie vanzelf wel!![]()
Bekend probleem... 'Ik heb een binnenpretje' komt inmiddels al niet meer geloofwaardig over...quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit af en toe te grijnzen achter m'n beeldscherm, maar m'n collega zit daarover te klagen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
quote:
Adoratie voor Godlike natuurlijk. Aan jou heb ik inderdaad genoeg!quote:
Gewoon doorlezen Yns...quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:05 schreef Ynske het volgende:
niet zo snel jullie
Ik zeg maar niks meer. Beloof steeds beterschap, maar het wil niet zo lukken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bekend probleem... 'Ik heb een binnenpretje' komt inmiddels al niet meer geloofwaardig over...![]()
Ik vind trouwens dat jij nu je mod bent je een stuk verantwoordelijker zult moeten gaan gedragen.quote:
Alleen als ik blauw mag worden natuurlijkquote:
jah ik weet tquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:10 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Gewoon doorlezen Yns...
Je zou je nu beter moeten kunnen concentreren op lezen
Ik kroel veilig!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat jij nu je mod bent je een stuk verantwoordelijker zult moeten gaan gedragen.![]()
Vanaf 11 uur zit ik het grootste deel van de dag in overleg, dus waarschijnlijk zal het in de loop van de dag wel beter gaan...quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks meer. Beloof steeds beterschap, maar het wil niet zo lukken.
Kun je niet eens fokken tijdens dat overleg?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf 11 uur zit ik het grootste deel van de dag in overleg, dus waarschijnlijk zal het in de loop van de dag wel beter gaan...![]()
Je bedoelt dat ik dan ook echt moet gaan werken?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf 11 uur zit ik het grootste deel van de dag in overleg, dus waarschijnlijk zal het in de loop van de dag wel beter gaan...![]()
pas om 1430 want dan ga ik overleggenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik dan ook echt moet gaan werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |