Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:33 schreef Manu82 het volgende:
![]()
ik heb waarschijnlijk weer werk vanaf volgende week
![]()
![]()
![]()
![]()
En vanavond eerst werken bij Man City
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yep, helemaal gelukt. Ruim binnen de week toevallig![]()
jij ook, we mogen je toch wel een beetje pestenquote:
Tuurlijk wel Manu, dat weet je nu toch wel zekerquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jij ook, we mogen je toch wel een beetje pesten???
Als we niks hebben om over te praten wordt het ook zo stil![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tuurlijk wel Manu, dat weet je nu toch wel zeker![]()
Meisjes plagen, etc....
![]()
Tot vanavond Manuquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:36 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga me maar eens voorbereiden voor het werk tot vanavond!![]()
![]()
Ga ik straks even kijken als ik weer thuis ben.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:16 schreef dragon0000 het volgende:
Roel zijn entree in de studio.
http://www.talpa.tv/web/s(...)51230/videoid=106948
Niet doenquote:
Werkze manuquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:36 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga me maar eens voorbereiden voor het werk tot vanavond!![]()
![]()
Roelquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:16 schreef dragon0000 het volgende:
Roel zijn entree in de studio.
http://www.talpa.tv/web/s(...)51230/videoid=106948
Vertelquote:
Zo nep, zo erg haar best doen om spontaan over te komen, heel jammerquote:
Oequote:Op woensdag 4 januari 2006 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo nep, zo erg haar best doen om spontaan over te komen, heel jammer
Ik heb toen ik klein was bij vrienden in Dokkum gelogeerd
Bonifatiusvijver![]()
Je kan zo ook wel 'ochtend' en 'nacht' omdraaien.quote:
Als je genoeg wint om je school over te kopen hoeft het niet meer, lijkt me?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:19 schreef melke het volgende:
Als ik ooit de loterij win koop ik mijn school over!!!
Jawel voor m'n eigenwaarde he. Wil natuurlijk wel het diploma hebben. School kopen = uitschrijven van diploma'squote:Op woensdag 4 januari 2006 18:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je genoeg wint om je school over te kopen hoeft het niet meer, lijkt me?
Is een pakje boter niet veel goedkoper dan zo'n school?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:26 schreef melke het volgende:
Jawel voor m'n eigenwaarde he. Wil natuurlijk wel het diploma hebben. School kopen = uitschrijven van diploma's![]()
Ja een diploma kopen is natuurlijk ook veel beter voor je eigenwaarde als geen diplomaquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:26 schreef melke het volgende:
[..]
Jawel voor m'n eigenwaarde he. Wil natuurlijk wel het diploma hebben. School kopen = uitschrijven van diploma's![]()
Juist jij snapt hemquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja een diploma kopen is natuurlijk ook veel beter voor je eigenwaarde als geen diploma![]()
Kan best.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:35 schreef Snaptnix het volgende:
Ja een diploma kopen is natuurlijk ook veel beter voor je eigenwaarde als geen diploma![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kan best.
Voor sommige vrouwen zijn gekochte tieten ook beter voor de eigenwaarde dan geen tieten.![]()
Inderdaad!quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kan best.
Voor sommige vrouwen zijn gekochte tieten ook beter voor de eigenwaarde dan geen tieten.![]()
Nee hoor.. Dat is de enige mogelijkheid om een diploma binnen te slepen zonder enkele moeite. Mijn motto is met zo weinig mogelijk middelen zo'n groot mogelijk resultaat zien te behalenquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:46 schreef Pinball het volgende:
Blijft natuurlijk wel staan dat als je zelfs maar overweegt om je school te kopen voor zo'n reden, dat waarschijnlijk ook inderdaad de enige mogelijkheid is om óóit een diploma binnen te slepen.
Ja, want een school kopen kost minder moeite en middelen dan, pak em beet, een paar docenten omkopen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:48 schreef melke het volgende:
Nee hoor.. Dat is de enige mogelijkheid om een diploma binnen te slepen zonder enkele moeite. Mijn motto is met zo weinig mogelijk middelen zo'n groot mogelijk resultaat zien te behalen![]()
Ja toch? Ik heb geen zin in onderhandelen. Gewoon 'n aantal miljoen storten op de bank van de school en iedereen is tevrede!quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, want een school kopen kost minder moeite en middelen dan, pak em beet, een paar docenten omkopen.![]()
Verkopen of kamers van maken!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:01 schreef ChantalC het volgende:
En dan heb je je diploma... Wat moet je dan met een school?
Studeer jij toevallig ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef Pinball het volgende:
Nee joh, houden!
Sommige studentes doen álles voor een diploma!
Aaaaaaaaahquote:
Hai FBquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:41 schreef Foreverblue het volgende:
Halloooo allemaal
Leuk filmpje... eindelijk konden we zien wat er gebeurde na afloop
Halloquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:41 schreef Foreverblue het volgende:
Halloooo allemaal
Leuk filmpje... eindelijk konden we zien wat er gebeurde na afloop
Niet meer, maar in mijn tijd was het niet veel anders.quote:
Haiiii Bartoliquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:52 schreef Bartoli het volgende:hallo ben ik ook weer voor een half uurtje ofzo
Geen ideequote:
Zo zie je maar weer dat niet alles veranderd hequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet meer, maar in mijn tijd was het niet veel anders.
Dat laatste hebben we al opgemerkt natuurlijk. En de rest zit volgens mij ook wel waarheid inquote:- Ingrid heeft 3 uur per dag zin in seks, maar als het er van komt faket ze haar orgasme 2 van de 3 keer
- Menno heeft meer dan 10 vrouwen ´gehad´. Hij prefereert Dido´s billen boven Ingrid´s borsten
- Dido heeft 12 mannen gehad, ex Marcel was het beste in bed
- Joost heeft zijn ogen open als ie klaarkomt, hij heeft zich in huis nog niet afgetrokken
- Chantal vingert zich nooit en heeft weleens seks gehad in een grot
- Roel noemt zijn geslachtsdeel ´niet groot´
hey mede-limboquote:
quote:
Ik ben hierquote:
quote:
Hoe was het vandaag in het zuid oosten? Ook zo koud?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:20 schreef teamlead het volgende:
[..]als je zo af en toe wat zou zeggen zou dat al een hoop schelen...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:22 schreef Peter6000 het volgende:
Nog 8 daagjes, ff doorzetten Peter, zometeen zijn er weer streams
Heb maar ff met een topickick verwarring geschept in het muziekforum
Lopen nu 2 topics over The Strokes
Vind je ons zonder streams dan niet leuk?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:22 schreef Peter6000 het volgende:
Even geduld nog peter, komt allemaal goed. We kunnen weer af gaan tellen nuquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:22 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef melke het volgende:
[..]
Vind je ons zonder streams dan niet leuk?![]()
![]()
Ik zit te denken aan een TOPIC AFTEL- POST OPKRIK reeks, om de minuten af te gaan tellenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Even geduld nog peter, komt allemaal goed. We kunnen weer af gaan tellen nu![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een TOPIC AFTEL- POST OPKRIK reeks, om de minuten af te gaan tellen
Kijken of Flugel dat goed vindt![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een TOPIC AFTEL- POST OPKRIK reeks, om de minuten af te gaan tellen
Ja hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef melke het volgende:
Vind je ons zonder streams dan niet leuk?![]()
![]()
3 2 en nog ff wachtenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Even geduld nog peter, komt allemaal goed. We kunnen weer af gaan tellen nu![]()
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef teamlead het volgende:Ik denk dat ze dat wel goed vindt hoor.. we gaan toch verhuizen deze week
Gewoon deel 6 openen daarquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil dat het Tanja-deel 5 topic dan meeverhuist
*kuch*quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mag vast wel hoor, als je het heel lief aan flugel vraagtquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil dat het Tanja-deel 5 topic dan meeverhuist
Nog steeds verkouden flugelquote:
Tanja is dan helemaal off-topic...quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag vast wel hoor, als je het heel lief aan flugel vraagt![]()
Dacht dat woensdag je fitnessavond wasquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:30 schreef flugeltje het volgende:
*kuch*
Lief dat je het vraagt, maar ja dusquote:
Beter opletten petertjequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dacht dat woensdag je fitnessavond was![]()
Welke sporten doe je?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Beter opletten petertje![]()
Ik sport op dinsdag, donderdag en zaterdag of zondag....
flugel wordt strengquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tanja is dan helemaal off-topic...
Ik wil wel een BB5 nostalgie-topic toestaan overigens. Maar verder is het BBH wat de klok slaat![]()
Op dinsdag en donderdag: Half uur lopen, half uur fietsen, uur krachttraining en dan nog een uur Bodybalance...quote:
quote:
Ach gossie, arme flugelquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt, maar ja dus(écht)
Goed van je zeg!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op dinsdag en donderdag: Half uur lopen, half uur fietsen, uur krachttraining en dan nog een uur Bodybalance...
Op zaterdag of zondag: Half uur lopen, half uur fietsen, uur krachttraining en ontspannen in de sauna...
Flugel is fanatiek geworden
Er komt momenteel alleen gepiep uit me. Denk dat ik een lichte keelontsteking heb want buiten het piepen doet het niet echt pijn... Bikkel als ik ben ga ik wel gewoon werken...quote:
Ik heb er bijna 30 jaar voor nodig gehad om de gang naar de sportschool leuk te gaan vinden. Ik ben inmiddels alweer 2 maanden fanatiek. Eerst maar eens kijken hoe lang ik dát volhouquote:
Dus er is nog altijd hoop voor mequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 30 jaar voor nodig gehad om de gang naar de sportschool leuk te gaan vinden. Ik ben inmiddels alweer 2 maanden fanatiek. Eerst maar eens kijken hoe lang ik dát volhou
Maar tot nog toe. Helemaal topquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 30 jaar voor nodig gehad om de gang naar de sportschool leuk te gaan vinden. Ik ben inmiddels alweer 2 maanden fanatiek. Eerst maar eens kijken hoe lang ik dát volhou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |