daarom gooide je een slot op het topic waarin ik reageerde?? nou weet ik nog niet of het een leuke film isquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:35 schreef MMaRsu het volgende:
Nog online?
TS :
moet kamer schoon krijgen voor morgenochtend, en ik heb teveel bier en wiet gehad![]()
![]()
![]()
Ja, slaat echt nergens op, maar ja, het moet maarquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ook zoiets.. ben gewoon tê wakker
Requiem for a Dream moet je gewoon gezien hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
daarom gooide je een slot op het topic waarin ik reageerde?? nou weet ik nog niet of het een leuke film is![]()
het woord drama schrikt mij altijd af...(maar thanx) hou het liever op horrorquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:46 schreef Orealo het volgende:
[..]
Requiem for a Dream moet je gewoon gezien hebben![]()
ik kan er geen molen in ontdekkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat was niet haar avatar! Of wel?! Ik ben abuis!![]()
Ik zag er weer één ! Die avatar doet vreemde dingen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:57 schreef Orealo het volgende:
[..]
ik kan er geen molen in ontdekken
of ze heeft hem net veranderd!![]()
F5 F5 F5 F5quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zag er weer één ! Die avatar doet vreemde dingen!![]()
en waarom dan niet??? explain!!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:38 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij mag dit niet, gastslotje.
Dit is nachtbagger, dat was illegale software 'promoten'quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
en waarom dan niet??? explain!!!
zo'n baggertopic wel dan,waar je nix op antwoordt???
toen ik nog nachtdiensten draaide,kwam ik rond half 8 thuis en ging dan pas rond 12 slapen... ga jij gelijk slapen dan?? niet eerst film kijken of zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:00 schreef Maggie het volgende:
Werken..tot 7 uur nog en dan lekker
Voor de andere mensen die 's nachts werken; gaan jullie meteen naar bed bij thuiskomst of blijf je nog uren op?
Wij hij zegt!quote:Op woensdag 4 januari 2006 06:01 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dit is nachtbagger, dat was illegale software 'promoten'![]()
uhhh is t illegaal?? sorry ik maar een vrouwmens hequote:Op woensdag 4 januari 2006 06:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Wij hij zegt! [afbeelding]
En wat die avatar betreft ik geef het op!![]()
Nee niet jou avatar die van miss Hopje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 06:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhhh is t illegaal?? sorry ik maar een vrouwmens heen bedoel je mijn avatar?? ja die is afschuwlijk,maar weet niet hoe ik een foto moet plaatsen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |