Ja, allemaal katholiek maar niet uitvoerend ofzo. Meer als een traditiequote:Op woensdag 4 januari 2006 07:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ouders en familie katholiek?
Kwam uit de protestantse hoek.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx![]()
Ik vind Melanie en Karel ook toffe namen![]()
Uhm, ik ben wel een typje maar de smaak ben ik nog niet helemaal uitquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer shoppen?
Toen je zei dat Morwen je echte naam was, was ik bang dat je een gothic typje was.
Dat ben je toch... niet?![]()
Tegenover cafe Charlemagne heb je zo'n super Maria worship mini-moskee in Maastricht. Vind het altijd zo mooi dat ik er even langsloop als ik in de buurt ben.quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, allemaal katholiek maar niet uitvoerend ofzo. Meer als een traditie
Je hebt geen idee hoe ver je er met je voorstelling naast zit bij mij. Echt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:02 schreef melke het volgende:
Hebben jullie ook meteen een andere voorstelling nu jullie de voornamen kennen? Ik heb dat wel!
Ik weet niet waar de Charlemagne ligt. Ken wel de naamquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tegenover cafe Charlemagne heb je zo'n super Maria worship mini-moskee in Maastricht. Vind het altijd zo mooi dat ik er even langsloop als ik in de buurt ben.
Uhm, niet echt eigenlijk. Ik vind namen niet echt belangrijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:02 schreef melke het volgende:
Hebben jullie ook meteen een andere voorstelling nu jullie de voornamen kennen? Ik heb dat wel!
Je weet geen eens wat ik me voorstelquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe ver je er met je voorstelling naast zit bij mij. Echt.
Mijn voornaamquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, niet echt eigenlijk. Ik vind namen niet echt belangrijk![]()
En, stereo, wat heb jij met een appel van doen![]()
Karel Appelquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, niet echt eigenlijk. Ik vind namen niet echt belangrijk![]()
En, stereo, wat heb jij met een appel van doen![]()
En toch zit je ernaast. Echt niet om je te pesten, maar dát weet ik gewoon. Helaas/gelukkig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:04 schreef melke het volgende:
[..]
Je weet geen eens wat ik me voorstel
Morgen uit eten, Mel en Jelle?quote:Café Charlemagne
Onze Lieve Vrouwe Plein 24
Oke wat stel ik me dan voor?quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En toch zit je ernaast. Echt niet om je te pesten, maar dát weet ik gewoon. Helaas/gelukkig.
A, op die bicyclettequote:Op woensdag 4 januari 2006 07:05 schreef melke het volgende:
[..]
Karel Appel
Ik vind namen trouwens toch wel iets zeggen. Bepaalde groepen mensen gebruiken toch ook wel bepaalde namen
Zucht..quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Dat* weet ik niet. Ben niet helderziend.![]()
Kom je morgen ook eten bij Charlemagne?quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, op die bicyclette![]()
Karel is een stoere naam die je veels te weinig hoort![]()
Nope, maar ik wens jou en Mel veel plezierquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom je morgen ook eten bij Charlemagne?Je mag evt. je moeder wel meenemen
Woon je ook in het zuiden?
Arme melkequote:
We gaan met z'n drieen of niet!quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, maar ik wens jou en Mel veel plezier![]()
2 is me te conventioneel. Wil 3 wel eens proberen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, maar ik wens jou en Mel veel plezier![]()
Zo is dat!quote:
Zeg dat nou niet, ik kan niet tegen huilende mannen....wil ik ze knuffelen enzoquote:
Weet je wel hoeveel aandacht van andere vrouwen ik krijg als ik met een Angelina Jolie look-alike aan tafel zit te eten bij Charlemagnequote:Op woensdag 4 januari 2006 07:10 schreef melke het volgende:
[..]
Ja alleen omdat ik weet dat jij dat niet trekt hoor. Ouderwets gevalletje![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, ik kan niet tegen huilende mannen....wil ik ze knuffelen enzo![]()
Wie riep hier ook alweer dat ie conventioneel wasquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 is me te conventioneel. Wil 3 wel eens proberen.![]()
Ik heb het licht gezienquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie riep hier ook alweer dat ie conventioneel was![]()
*knuffelt stereo even helemaal platquote:
mmmmph!! mmmmmhppppphh!quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
*knuffelt stereo even helemaal plat![]()
Als je aandacht van vrouwen te kort komt heb ik nog wel een paar leuke vriendinnen. Wat ook kan helpen is een baby. Mannen met baby's zijn altijd hartstikke schattig!quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel aandacht van andere vrouwen ik krijg als ik met een Angelina Jolie look-alike aan tafel zit te eten bij Charlemagne![]()
Het is hier anders nog aardedonkerquote:
Nou niet meer huilen anders knuffel ik al het vocht uit je lichaamquote:
Ik ben er sowieso. Bel me maar als jullie er ook zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:16 schreef Stereotomy het volgende:
Okee Morwen, we vragen teamlead er ook nog bij en dan meeten we morgen in Maastricht, okay?
Zie je wel dat je conventioneel bentquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:16 schreef Stereotomy het volgende:
Okee Morwen, we vragen teamlead er ook nog bij en dan meeten we morgen in Maastricht, okay?
Mag ik dan met jou samen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zie je wel dat je conventioneel bentLekker burgerlijk 2 aan 2
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zie je wel dat je conventioneel bentLekker burgerlijk 2 aan 2
![]()
Wat is je telefoonnummer?quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso. Bel me maar als jullie er ook zijn![]()
Ik weet waar je bed slaapt!quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:21 schreef melke het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je dat niet weet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |