hee maar Morwen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 06:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje, wat doe je![]()
Gewoon zomaar ineens een naam eruit flappen![]()
Zekerquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]( alleen al om melke te pesten zeker he
![]()
)
Ja sorry..quote:Op woensdag 4 januari 2006 06:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje, wat doe je![]()
Gewoon zomaar ineens een naam eruit flappen![]()
Jij houdt ook gewoon niet op hehquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
hee maar Morwen...
Het je nou *echt* Morwen?![]()
Dat is zo cool, niemand in Nederland heet Morwen![]()
Hakken, korte rokjes, namen... fetish ze er maar op bij mijquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij houdt ook gewoon niet op heh![]()
Namenfetisjisten zijn best vasthoudend of ben jij een uitzondering![]()
*smeltquote:
Lieverd, ik heb helemaal geen foto's van wie dan ook in mijn FB staanquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
*smelt![]()
Maar ik had volgens mij al eens in je FB gespiekt, dus compleet onbekend is ze me niet![]()
Ik durf serieus niet meer verder te vragen..quote:Op woensdag 4 januari 2006 06:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het meisje dat voor deze verpakking model stond was 6
Geilquote:
Mijn vriendin is 1 jaar jonger dan jij, haal maar weer diep adem, er is genoeg zuurstof voor iedereenquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:09 schreef melke het volgende:
[..]
Ik durf serieus niet meer verder te vragen..
Nee, ik wordt liever heel goed in sex met 1 bepaald iemandquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geil![]()
Is partnerruil ook een fetisj van jou![]()
Uhquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb helemaal geen foto's van wie dan ook in mijn FB staan
Misschien heb je wel eens de chocolade gegeten![]()
Jaaaaaaa het is weer vroegquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uh![]()
Kijk nog eens naar de gequote persoon![]()
spamquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
*smelt![]()
Maar ik had volgens mij al eens in je FB gespiekt, dus compleet onbekend is ze me niet![]()
http://fetish.pagina.nl/quote:Op woensdag 4 januari 2006 06:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb helemaal geen foto's van wie dan ook in mijn FB staan
Misschien heb je wel eens de chocolade gegeten![]()
Ik hou van conventionele sexquote:
Doeiiiiiquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:15 schreef MissHobje het volgende:
Mensen ik ben er weg van![]()
enne fijne dag enzo
Okeequote:Op woensdag 4 januari 2006 06:16 schreef melke het volgende:
[..]
Nee niets, gewoon maar 'n kontegedraaibevestigingvraag
Nou, laat ik het zo zeggen, ik zeg nooit nee tegen een experiment, dus ook niet tegen 'n nieuw merk chocoladequote:
Dat wordt dus weer gissen, want ik kan het niet lezenquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hou van conventionele sex
En mijn vriendin heeft gewoon dezelfde naam als de chocola
Aaaaah.. Waarom wordt je verdrietig?quote:Op woensdag 4 januari 2006 06:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer gissen, want ik kan het niet lezen![]()
Ik word soms zo verdrietig ineens![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 06:16 schreef melke het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen, ik zeg nooit nee tegen een experiment
Doei, lekker kwijldinnetje van mequote:
Zie editquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie edit
Mja, misschien als ik ooit uitgekeken raak op conventionele sex, dan wil ik best eens experimenteren.
Gewoon zomaar, een soort naamdip ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:17 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaaah.. Waarom wordt je verdrietig?
Mijn vriendin heeft de meest standaard naam die je je kunt bedenken. Niks exotisch als Morwenquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gewoon zomaar, een soort naamdip ofzo![]()
![]()
Maar ja, jij bent conventioneel en doet daar dan dus niet aan hequote:Op woensdag 4 januari 2006 06:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sex en chocoladodelijke combinatie
Ik ben zeer tevreden met wat ik hebquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:20 schreef melke het volgende:
[..]
Maar ja, jij bent conventioneel en doet daar dan dus niet aan he![]()
Ja en mijn naam dan Morwen!? Die is zo kamperig en standaard als de pest! Je komt hem overal tegen, mokken, tandenborstel, t shirts, spice girls, etc. Wees blij met je uitzonderlijke naam!quote:Op woensdag 4 januari 2006 06:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft de meest standaard naam die je je kunt bedenken. Niks exotisch als Morwenofzo.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 06:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met wat ik heb
En zij ook met mij![]()
Ik vind Quennia of wat er ook mag staan behoorlijk exotisch hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft de meest standaard naam die je je kunt bedenken. Niks exotisch als Morwenofzo.
Nou, valt toch wel mee met kamperigheid? Joscelyn Savannah, da's pas een kampennaam.quote:Op woensdag 4 januari 2006 06:22 schreef melke het volgende:
[..]
Ja en mijn naam dan Morwen!? Die is zo kamperig en standaard als de pest! Je komt hem overal tegen, mokken, tandenborstel, t shirts, spice girls, etc. Wees blij met je uitzonderlijke naam!![]()
Smaken verschillenquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En Spice Girls 2x![]()
Spice Girls zijn super
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |