Dat was cuall al, ik was de verlepte dertiger. Wel onthouden nu, hehquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent nog gewoon jong, sorry dat ik je verlepte veertiger noemde
Hoge 5!quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat was cuall al, ik was de verlepte dertiger. Wel onthouden nu, heh![]()
Tja die lijmresten doen wat met je hersenen hequote:Op woensdag 4 januari 2006 05:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De eerste zoen was in de deuropening van mijn dochter haar kamer die ik aan het behangen was![]()
Nee, ik noemde ook jou een verlepte veertiger.quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat was cuall al, ik was de verlepte dertiger. Wel onthouden nu, heh![]()
Wij roeleren de pan uit, dudettequote:
Eh, bedankt, denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik noemde ook jou een verlepte veertiger.![]()
Maar dat ben je helemaal niet.
Je bent inderdaad een verlepte dertiger
quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:28 schreef melke het volgende:
Als jullie uitgaan he, dansen jullie dan ook?
Als je mij bedoelt, zag geen naam, nee want ik kan niet dansenquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:28 schreef melke het volgende:
Heel mooi om te horen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
enne het klikte gewoon vanaf dag 1 en nu nog steeds, is geen vergelijk met een ex, moet er niet aan denken
HUH? snap de link nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heel mooi om te horen.
Hoop dat BB Tanja ook nog een stabiel iemand vindt.
Krijg je nog een beetje aandacht van mannen op de dansvloer?quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:28 schreef melke het volgende:
Nee, geen linkquote:
Daarvoor hoef ik de dansvloer niet opquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krijg je nog een beetje aandacht van mannen op de dansvloer?![]()
Chickmagneetquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:32 schreef melke het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik de dansvloer niet op![]()
Lukt het nog een beetje tussen al die labiele vrouwen hierquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, geen link
Gewoon, omdat het ook niet klikte met haar ex.
Ik mag hopen dat jij een stuk aardiger en stabieler bent dan BB Tanja
Maar dat weet ik wel zeker.![]()
kijk nu snap ik hetquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, geen link
Gewoon, omdat het ook niet klikte met haar ex.
Ik mag hopen dat jij een stuk aardiger en stabieler bent dan BB Tanja
Maar dat weet ik wel zeker.![]()
Zit toch stilletjes te hopen dat jullie me vastbinden en alles met me doen wat niet magquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lukt het nog een beetje tussen al die labiele vrouwen hier![]()
![]()
*ziet stereo zachtjes op zijn tenen door dit topic sluipen![]()
Zal je vriendin leuk vindenquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zit toch stilletjes te hopen dat jullie me vastbinden en alles met me doen wat niet mag![]()
Is en blijft een hele stabiele factor en dat is Morwenquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lukt het nog een beetje tussen al die labiele vrouwen hier![]()
![]()
*ziet stereo zachtjes op zijn tenen door dit topic sluipen![]()
Jij keek nooit naar of fantaseerde nooit over andere jongens toen je ex nog je vriend was?quote:
Daar zijn sites van en chats en daar kan je je helemaal uitlevenquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zit toch stilletjes te hopen dat jullie me vastbinden en alles met me doen wat niet mag![]()
Kom ik dan ook zo'n lieve vriend tegen als die van jou?quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Daar zijn sites van en chats en daar kan je je helemaal uitleven![]()
Ik pas dit antwoord verstandigquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij keek nooit naar of fantaseerde nooit over andere jongens toen je ex nog je vriend was?![]()
beetje ongezond...
Kan zomaar ergens gebeuren, kan in de kroeg, kan op inet, kan overal. Als je dat wilt gun ik het je wel van hartequote:Op woensdag 4 januari 2006 05:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom ik dan ook zo'n lieve vriend tegen als die van jou?![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is en blijft een hele stabiele factor en dat is Morwen![]()
Gezelligquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik moet eigenlijk een paar uur gaan pitten, maar ik kom hier niet weg![]()
Superquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik moet eigenlijk een paar uur gaan pitten, maar ik kom hier niet weg![]()
Ja, dat wel, maar ik krijg om 11 uur visite en daar schijn je wakker voor te moeten zijnquote:
Dan gaan jullie toch gezellig samen slapenquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik krijg om 11 uur visite en daar schijn je wakker voor te moeten zijn![]()
Die zijn dan net op tijd voor room-service en ontbijt op bedquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik krijg om 11 uur visite en daar schijn je wakker voor te moeten zijn![]()
Dat is privequote:Op woensdag 4 januari 2006 05:40 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, inderdaad nog nooit gevraagd: hoe heet jouw hondje, melke?
Het is mijn moederquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:41 schreef melke het volgende:
[..]
Dan gaan jullie toch gezellig samen slapen![]()
kan niets dan narigheid zijn dat ze om die tijd komenquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar gaaaaaaan we weerquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:40 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, inderdaad nog nooit gevraagd: hoe heet jouw hondje, melke?
Ga ff heel snel je nest in dan en geef je ma morgen eenquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is mijn moederEn die merkt elk detail op, 1 keer gapen en ik zie die blikken alweer
![]()
omdat jij ook nog wakker bentquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:43 schreef MissHobje het volgende:
Hee BB-gangers![]()
Wrom zijn jullie nog zo wakker
Begint met een Kquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Aaaah, toe? Ik zal het tenminste niet vergeten!"
Hoe eerder op de dag, hoe sjacherijniger het volkquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kan niets dan narigheid zijn dat ze om die tijd komen![]()
daarom ga ik ook liever op bezoek dan dat ik ontvangquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoe eerder op de dag, hoe sjacherijniger het volk![]()
Waaaahahahahahahahahaquote:
Sorry hoor, was maar een grapje. Hebben we het toch eerder over gehad weet je nog?quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hee melke.. ff ding straight
Ben GVD geen koffiesnoepje![]()
![]()
Ja, ik ook, maar het kwam nu eenmaal ff zo uit helaas. Ik overleef het wel, denk ik.......hoop ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
daarom ga ik ook liever op bezoek dan dat ik ontvang![]()
Yeah.. no hard feelings,.... maar tis meer dat ie zôoooooooo niet grappig isquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:46 schreef melke het volgende:
[..]
Sorry hoor, was maar een grapje. Hebben we het toch eerder over gehad weet je nog?
Dat zeggen mensen altijd als ze zijn naam vergeten zijn!quote:
Hobjequote:
Haha oke, 1-0 voor jou!quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Yeah.. no hard feelings,.... maar tis meer dat ie zôoooooooo niet grappig is![]()
GAquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar het kwam nu eenmaal ff zo uit helaas. Ik overleef het wel, denk ik.......hoop ik![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:46 schreef melke het volgende:
[..]
Sorry hoor, was maar een grapje. Hebben we het toch eerder over gehad weet je nog?
Ja ik miste dat enzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje![]()
![]()
![]()
![]()
Heh, lekker ff Hobje onderkwijlen, nu is mijn dag compleet![]()
Karel!quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:47 schreef melke het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen altijd als ze zijn naam vergeten zijn!Je bent grappig Palm
![]()
Je hoeft melke niet om haar hond's naam te vragen hoor, dat zou net iets te erg zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waaaahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Zo kom ik nooit weg natuurlijk![]()
Whoeiquote:Hoi Stereotomy,
MissHobje heeft gereageerd op jouw profiel in het fotoboek van FOK!. Neem een kijkje op jouw pagina om zijn/haar
reactie te lezen!
Moehahhahhaquote:
Ja zeg! nu wil ik dat dus wel weten enzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hoeft melke niet om haar hond's naam te vragen hoor, dat zou net iets te erg zijn
Melke's schuldquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Moehahhahha
IK dacht even pretty foto's te lurken...
was dat ff een bummer![]()
![]()
![]()
Nee joh hij heet niet Karel. Aai hem dagelijks en spelen is ook z'n hobby!quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat leuk
Kom je af en toe ook met mij spelen en aaien?![]()
Heb jij zijn naam bedacht?quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:52 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh hij heet niet Karel. Aai hem dagelijks en spelen is ook z'n hobby!
Je kunt je foto uiteraard mailen naar misshobje@hotmail.comquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Melke's schuld
Ze mocht kiezen: of mijn naam (die ze al wist) of mijn foto...
Koos ze natuurlijk de naam![]()
![]()
En dan en dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je kunt je foto uiteraard mailen naar misshobje@hotmail.com![]()
![]()
Doe nou nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja zeg! nu wil ik dat dus wel weten enzo![]()
Ja doe dat maar!quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je kunt je foto uiteraard mailen naar misshobje@hotmail.com![]()
![]()
Internet.. Ik bedoelde het niet kortaf..quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat zijn we weer kortaf vandaag![]()
of je het over mijn kerel hebt ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:52 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh hij heet niet Karel. Aai hem dagelijks en spelen is ook z'n hobby!
Ik kan je zo ook wel vertellen dat ik niet onaantrekkelijk ben, heb je geen Hobje voor nodig hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:55 schreef melke het volgende:
[..]
Ja doe dat maar!Dan kan Misshobje me vertellen of je lekker bent of niet. Als je dat bent mag je mij de foto ook wel eens mailen
![]()
![]()
![]()
Is goed johquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:55 schreef melke het volgende:
[..]
Internet.. Ik bedoelde het niet kortaf..
Zelfvertrouwen, 'n vriendin, tja ik had het kunnen weten!quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan je zo ook wel vertellen dat ik niet onaantrekkelijk ben, heb je geen Hobje voor nodig hoor.![]()
![]()
Wat moet mijn vriendin hier wel niet van zeggen zegquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:55 schreef melke het volgende:
[..]
Ja doe dat maar!Dan kan Misshobje me vertellen of je lekker bent of niet. Als je dat bent mag je mij de foto ook wel eens mailen
![]()
![]()
![]()
Als je het over de duivel hebtquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:57 schreef melke het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen, 'n vriendin, tja ik had het kunnen weten!
Neuh, maar het schiet niet bepaald op enzo. Een klinker per uur zo'n beetjequote:Op woensdag 4 januari 2006 05:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh doe ik weer iets verkeerd
euh.. wrom niet enzo ?![]()
Ohh dan wil ik dat dus ook niet wetenquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Neuh, maar het schiet niet bepaald op enzo. Een klinker per uur zo'n beetje![]()
Weet ik niet. Ik ken haar niet hequote:Op woensdag 4 januari 2006 05:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat moet mijn vriendin hier wel niet van zeggen zeg
Badouquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh dan wil ik dat dus ook niet weten
Mijn doggies naam mag je meteen weten hoor![]()
Badou heet ze![]()
Kijk dat schiet tenminste op
Mag zij spreken dan, ik zit met mijn pc aan het aanrecht blootvoets en aan de kettingquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat moet mijn vriendin hier wel niet van zeggen zeg
quote:Op woensdag 4 januari 2006 06:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mag zij spreken dan, ik zit met mijn pc aan het aanrecht blootvoets en aan de ketting![]()
Haha grapjasquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mag zij spreken dan, ik zit met mijn pc aan het aanrecht blootvoets en aan de ketting![]()
Hobje, wat doe jequote:Op woensdag 4 januari 2006 05:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh dan wil ik dat dus ook niet weten
Mijn doggies naam mag je meteen weten hoor![]()
Badou heet ze![]()
Kijk dat schiet tenminste op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |