abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33683813
Stel dat je aangehouden wordt door agent Ninos Yonan en hoofdagent Bayram Kardemir is dan de integratie gelukt?

Alleen jammer dat beheersing van de Nederlandse taal nog te hoog voor ze gegrepen is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33683817
Vertel meer
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33683830
De radar staat in het dashboardkastje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33683838
>> ONZ
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_33684079
Ik heb het verhaal gehoord en ik kan alleen maar zeggen dat die allochtonenquota de politie geen goed doen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33684146
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 05:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb het verhaal gehoord en ik kan alleen maar zeggen dat die allochtonenquota de politie geen goed doen.
Zo zou ik kunnen zeggen dat alle spoortjes kersemaan onze samenleving weinig goed doen.
pi_33684151
Kersemaan?
pi_33684170
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 05:47 schreef fernando_redondo het volgende:
Kersemaan?
Cherrymoon.
pi_33685035
Bashen, discriminatie etc etc
Niet de dag voor vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')