Geeft niks, ik wil ook best voor man doorgaan zo afentoequote:Op woensdag 4 januari 2006 03:52 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, mijn chat geheugen is gewoon heeeel erg slecht. Echt vreemd trouwens..
Smakelijk!quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:54 schreef Stereotomy het volgende:Midnight snack time
Wat is iedereen aan het eten?
Ik ben een stokbroodje aan het eten met de nieuwe Johma Gado-Gado salade
ik zit aan de aardappelsalade (aangezien de shoarma boer op dit tijdstip weigert te bezorgen_)quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:54 schreef Stereotomy het volgende:Midnight snack time
Wat is iedereen aan het eten?
Ik ben een stokbroodje aan het eten met de nieuwe Johma Gado-Gado salade
Waar in gedesnaam kan ik dat Krijgen, betaal me suf aan dat spulquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En pizza's, en muffins en appelflappen, heerlijke proodjes pate, broodjes gezond, prima warm eten, saladebar, etc. etc.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Waar in godesnaam kan ik dat Krijgen, betaal me suf aan dat spul![]()
Trein naar Randwyck nemen, eerste gebouw ingaan die je ziet, rechtsaf meteen zie je de mensa. Betalen met Chipknip. Smakelijk!quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Waar in gedesnaam kan ik dat Krijgen, betaal me suf aan dat spul![]()
das nog steeds geen krijgen bij de v&dquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trein naar Randwyck nemen, eerste gebouw ingaan die je ziet, rechtsaf meteen zie je de mensa. Betalen met Chipknip. Smakelijk!
Echt niet duur trouwens.
Gaat je goed afquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geeft niks, ik wil ook best voor man doorgaan zo afentoe![]()
Wat Kelly kan, kan ik ookquote:
Vertel jij eens wat over jezelf!quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:08 schreef doka het volgende:
ssstt!
Ja, lekkerquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:10 schreef melke het volgende:
[..]
Ik beloof het niet verder te vertellen!
Joh, doe es gezellig!quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:12 schreef teamlead het volgende:
zo...laatste peuk voor het slapen gaan
lieve schat.. recent nog op een klokje gekeken? als je me wakker wilt houden, moet je toch beter je best gaan doen hoorquote:
Nou jaaaa... Slaap lekker bangeschijterdquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:15 schreef doka het volgende:
[..]
Ik ga slapen knuffeltjeTot morgenacht.
Klokken? Wat zijn dat? Ik doe niet mee aan de tijdsdruk van onze huidige maatschappijquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
lieve schat.. recent nog op een klokje gekeken? als je me wakker wilt houden, moet je toch beter je best gaan doen hoor
quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:16 schreef melke het volgende:
[..]
Nou jaaaa... Slaap lekker bangeschijterd![]()
![]()
Slaap lekker, dokaquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:15 schreef doka het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:11 schreef melke het volgende:
[..]
Jou moet ik trouwens ook nog hebben! Wat is jouw voornaam en leeftijd?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:17 schreef melke het volgende:
[..]
Klokken? Wat zijn dat? Ik doe niet mee aan de tijdsdruk van onze huidige maatschappij![]()
Datum is bewust veranderdquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
op 18 augustus 1981 werd Stereotomy geboren volgens zijn profiel en hij woont in het zuiden
*knuf*quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:15 schreef doka het volgende:
[..]
Aaaah komopquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:19 schreef melke het volgende:
[..]
Nee dat weet ik serieus niet. Ja je leeftijd, maar je voornaam niet
Ja hallo, dan ben je een meisje, dan weer een jongen, dan weer een meisje, dan ben je tom, dan babbette, dan nicole en dan nico! Vind je het gek dat ik het niet meer weet bij jou!quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aaaah komop![]()
En als ik het je nu vertel ben je het morgen weeeer vergeten![]()
Nou niet overdrijven hequote:Op woensdag 4 januari 2006 04:20 schreef melke het volgende:
[..]
Ja hallo, dan ben je een meisje, dan weer een jongen, dan weer een meisje, dan ben je tom, dan babbette, dan nicole en dan nico! Vind je het gek dat ik het niet meer weet bij jou!
Ja? Toen was ik niet onlinequote:Op woensdag 4 januari 2006 04:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven he![]()
Ik heb maar 1 naam genoemd
't was na middernacht hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:22 schreef melke het volgende:
[..]
Ja? Toen was ik niet onlineZeg het dan nog eeheens!!
Das ook weinig damesachtig........gedraag je eens, zegquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vandaar die trollen, kerel! Har har
quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Das ook weinig damesachtig........gedraag je eens, zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |