Maar hij is wel mooi hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:19 schreef dikkedorus het volgende:
oh, ja...dat was ik vergeten...laamaar...

quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar hij is wel mooi hoor![]()
we gaan al richting deel 3![]()

niet alleen Dribbel_quote:

en jij, en cerror, en anderenquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:30 schreef blackmage het volgende:
en ehm casparovvv goed gedaan man
mooi werk!

quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
en de usericon van dikkedorus![]()

Ik doe dat kerstboom frame welquote:

quote:

Ik wilde er net ook al aan beginnenquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
en de usericon van dikkedorus![]()

Ik ga em wel even proberenquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik wilde er net ook al aan beginnen
[edit]De auto op mijn ava is zeker te moeilijk?[/edit]

wat.. een... pauperding.quote:

Ik zie een kruisje bij mijn fotoquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
lang niet zo erg als dit![]()
[afbeelding]

quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
lang niet zo erg als dit![]()
[afbeelding]

alsof jij een poging gedaan hebt om zelf iets te painten.quote:

aandachtsgeil kutjochquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
alsof jij een poging gedaan hebt om zelf iets te painten.

Als ik er veel tijd in zou steken zou het er heel wat mooier uit zien, deze was een beetje snel afgeraffeldquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:49 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
Auto's zijn echt moeilijk om na te maken, die respect voor auto-designers!![]()
(alhoewel, die werken niet met Paint
)

Het gaat idd hardquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:52 schreef Casparovvv het volgende:
Al bijna een TTT van 3 delenIk bedank hierbij alle Fok!kers die mijn topic tot een succes gemaakt hebben

Ik ben al hard aan het nadenken over een nieuw topic in de succesvolle [PAINT] reeks. Ik hoop op jullie medewerkingquote:

Ik heb de nieuwe op iig al klaar staan met de hoogtepuntenquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik ben al hard aan het nadenken over een nieuw topic in de succesvolle [PAINT] reeks. Ik hoop op jullie medewerking

maakt niet uit gewoon proberenquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ja maar ik ben helemaal niet goed in paint

Gewoon een herkenbare user of iemand die je leuk vind om te tekenenquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wie moet ik napainten dan ?

je wilde je eigen icon toch zo graag?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wie moet ik napainten dan ?

Komt vooral door de Weblog denkquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:52 schreef Casparovvv het volgende:
Al bijna een TTT van 3 delenIk bedank hierbij alle Fok!kers die mijn topic tot een succes gemaakt hebben

oquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Komt vooral door de Weblog denkDaar heb ik het iig van.

om de een of andere manier kan ik die weblog niet opkomenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Komt vooral door de Weblog denkDaar heb ik het iig van.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |