Dat is wel het enige dat nog niet over haar heengespoten is!quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:08 schreef .Tarzan. het volgende:
Spui hier je gal uit over Kim Holland.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat is wel het enige dat nog niet over haar heengespoten is!![]()
Denk dat ze liever wilt dat je iets anders over d'r spuit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:08 schreef .Tarzan. het volgende:
Spui hier je gal uit over Kim Holland.![]()
Naja, dat zou ik niet weten.. Heb nog geen film haar gezien en dat ga ik zo houden ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Alles via het afgeroggelde bekkie?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:13 schreef Herald het volgende:
en ze doet nooit anaal!!
Staat er nou "Lieve en zachte groetjes?"quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:10 schreef Blue Thunder het volgende:
Dat wijf moeten ze ritueel afslachten...
Wat een vies verlept wijf zegMet die zware-shag-en-whiskey stem
Hier voor wat inspiratie
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Bahquote:
Een bekende hoer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wie is dat godverdomme?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:28 schreef shaun81 het volgende:
[..]Ze is verder een goed mens, en tja ze heeft haar uiterlijk en stem en gedrag niet echt mee [..]
Ze schijnt niet onverdienstelijk te kunnen klussen met kijkers.quote:
Maar nog dommer, dat wel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:33 schreef DrDentz het volgende:
ze is pas 38, ik dacht dat ze al over de 50 was.. zo'n oude verlepte hoer met een real-life soap ala patty brard zeg maar
Laat aardig zijn voor haar beroep nou niet echt van belang zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:28 schreef shaun81 het volgende:
Oke ze is absoluut niet de knapste hahahahmaar kan wel vertellen dat het een schat van een vrouw is, gezellig, lollig en dat er veel leuke gesprekken met haar aan te gaan zijn. Ze is verder een goed mens, en tja ze heeft haar uiterlijk en stem en gedrag niet echt mee maar tis wel een schat van een vrouw
Dat zegt denk ik meer over het niveau van de anderenquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Laat aardig zijn voor haar beroep nou niet echt van belang zijn.
lekker zijn daarintegen wel.
Het wordt mij een steeds groter raadsel hoe zij nou de bekentste neukpop van ons land kan zijn.
Praat voor jezelf alsjeblieft.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:00 schreef minkuukel het volgende:
Grappig al dat commentaar op Kim.
Maar ik weet zeker dat 99.9% van alle commentaargevers met een harde joekeloris achter hun schermpje zitten en stilletjes fantaseren over een wip met Kim.![]()
Je naam spreekt boekdelenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:00 schreef minkuukel het volgende:
Maar ik weet zeker dat 99.9% van alle commentaargevers met een harde joekeloris achter hun schermpje zitten en stilletjes fantaseren over een wip met Kim.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:00 schreef minkuukel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |